آغاز واکسیناسیون کارکنان ایران خودرو خراسان و سایر شرکتهای تابعه گروه صنعتی در استان خراسان

در ادامه طرح واکسیناسیون کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو و زنجیره تامین و مساعدت وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی مشهد و نیشابور، امکان واکسیناسیون کارکنان شرکت ایران خودرو خراسان فراهم شد.
مدیر واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت ایران خودرو خراسان گفت: با ظرفیت سازی های انجام شده، این روند با سرعت بیش تری ادامه خواهد یافت و در روزهای آینده همه کارکنان شرکت دوز اول واکسن را دریافت خواهند كرد.
مجید سعادت، اولویت تزریق واکسن را بر اساس رده سنی همکاران عنوان کرد و افزود: در مرکز تزریق واکسن ایران خودرو خراسان از انواع واکسن های موجود در نظام سلامت کشور استفاده می شود و همکاران می توانند نوع واکسن دریافتی را خودشان انتخاب كنند.
مدیر واحد HSE ايران خودرو خراسان اظهار کرد: با آغاز همه گیری بیماری کرونا همواره تلاش کردیم تا ضمن صیانت از سلامت همکاران و خانواده هایشان، شرایط را برای ایجاد محیط امن کاری فراهم آوریم و این موضوع در تمامی این مدت سرلوحه امور بوده است.
سعادت، واکسیناسیون را سبب افزایش ایمنی جمعی و پیشگیری از ابتلای همکاران و خانواده های آن ها تاثیرگذار دانست و گفت: با اجرای این طرح، محیط کاری امن برای حضور گسترده همکاران در شرکت فراهم می شود که باعث افزایش تولید در نیمه دوم سال و تحقق برنامه های سال ۱۴۰۰ شرکت ایران خودرو خراسان و شعار سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی‌ها خواهد بود.
گفتنی است مدیر منابع انسانی شرکت ایران خودرو خراسان از سوی رییس ستاد مقابله با کروناي گروه صنعتی ایران خودرو، به عنوان متولی و مجری طرح واکسیناسیون کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو در استان انتخاب و این شرکت علاوه بر کارکنان خود، هماهنگی واکسیناسیون کارکنان شرکت های تابعه گروه صنعتی ایران خودرو در استان را به عهده خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran