آغاز تولید انبوه هایما ۸S در ایران‌خودرو خراسان

آیین آغاز تولید انبوه هایما۸S جدیدترین محصول شرکت ایران‌خودرو خراسان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان، آیین تولید انبوه خودرو هایما ۸S روز چهارشنبه مورخ ۱۱ آبان ماه در محل هتل هما مشهد با حضور مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و جمعی از مسوولان لشگری و کشوری استان خراسان رضوی به صورت بر خط برگزار شد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در آیین تولید انبوه هایما ۸S، از اضافه شدن محصول دیگری از خانواده هایما به خط تولید ایران‌خودرو خراسان در بهمن‌ماه سال جاری خبر داد و تصریح کرد: تنوع بخشی به سبد محصولات احترام به خواست و سلیقه مشتریان است.
مهدی خطیبی عنوان کرد: با خارج شدن خانواده هایما از گردونه قرعه‌کشی امکان عرضه بهتر و باکیفیت‌تر این محصولات بیش از پیش فراهم شده و در تلاش هستیم تا از ابتدای عرضه محصول جدید، بخشی از آن با اختصاص تسهیلات به دست مشتریان برسد.
خطیبی ضمن قدردانی از مدیرعامل ایران‌خودرو خراسان، این سایت تولیدی را نهادی تخصصی برای تولید خودروهای شاسی‌بلند در کشور خواند و گفت: با کمک نمایندگان مجلس و مسوولان استان خراسان رضوی در صدد راه‌اندازی خط پرس‌شاپ در ایران‌خودرو خراسان هستیم تا این مجموعه تبدیل به مجموعه‌ای خودگردان و مستقل شود.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با اشاره به تولید ۵هزاردستگاه هایما ۸S تا پایان سال جاری، افزود: پس از حضور موفق هایما S5 و S7در بازار کشور، هایما۸S به تولید انبوه رسیده و در بهمن‌ماه خودرو هایما ۷X نیز به سبد محصولات ایران خودرو خراسان اضافه خواهد شد.
نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی، در این مراسم ضمن تقدیر از اقدامات ایران خودرو گفت: گروه صنعتی ایران خودرو حمایت های متعددی برای توسعه شرکت ایران خودرو خراسان انجام داده که نتیجه آن تولید محصولات لوکس در این کارخانه بوده است.
سید احسان قاضی‌زاده هاشمی عنوان کرد: در چند سال اخیر همواره به دنبال توسعه استان به‌ویژه خودرو بودیم و قدم هایی برای رفع مشکلات این شرکت برداشته شده است.
وی افزود: ایران‌خودرو خراسان به عنوان شرکت معظم صنعتی و نمونه و سرآمد در عرصه تولید صنعت استان خراسان است که با برنامه ریزی، مدیریت و تنوع بخشی به محصولات با امید به آینده در حال تولید است.
قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به تولید هایما ۸S گفت: این اتفاق نشان از آینده درخشان برای این شرکت و صنعت استان خواهد بود و امیدوارم با توجه به تاکید مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو مستمر و ادامه دار باشد.
مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان در این مراسم گفت: در راستای اهداف گروه صنعتی در زمینه تنوع تولیدات، محصول جدیدی از خانواده خودروهای شاسی بلند هایما به مرحله تولید انبوه رسید.
بیژن زاهدی فرد با اشاره به زمان ارایه این محصول به مشتریان عنوان کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در دی ماه امسال این محصول روانه بازار خواهد شد.
وی ضمن قدردانی از حمایت های اعضای هیات مدیره و مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در جهت ارتقا و پیشرفت سایت خراسان گفت: شرکت ایران خودرو خراسان به عنوان تنها تولید کننده خودروهای شاسی بلند این گروه صنعتی سعی بر این دارد تا با ارایه محصولات متنوع در تحقق اهداف گروه صنعتی ایران خودرو به وظیفه اصلی خویش عمل کند.
مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان افزود: حدود ۲۵ درصد از تولیدات گروه صنعتی در اختیار شرکت ایران خودرو خراسان قرار دارد که به دنبال افزایش این میزان هستیم.
زاهدی فرد نوید تولید یک محصول شاسی بلند جدید تا پایان سال جاری را داد و گفت: خودرو هایما ۷X خودرویی با ظرفیت هفت نفر، تا پایان سال جاری به مرحله تولید خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran