آغاز تولید انبوه خودرو هایما ۷X در ایران خودرو خراسان

آیین آغاز تولید انبوه خودرو هایما ۷X جدیدترین محصول تولیدی شرکت ایران خودرو خراسان، با حضور مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و مدیرعامل شرکت هایما چین در سالن همایش های ساپکو در شهر تهران و به صورت بر خط در سایت ایران خودرو خراسان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان، در راستای اهداف گروه صنعتی در زمینه توسعه محصولات و افزایش رضایت مشتریان، شرکت ایران خودرو خراسان تولید انبوه خودرو هایما ۷X محصول لوکس و خانوادگی خود در کلاس MPV را روز دوشنبه مورخ ۱۵ اسفند ماه آغاز کرد.
شرکت ایران خودرو خراسان در سال جاری(۱۴۰۱) پس از تولید انبوه آریسان ۲ و هایما ۸S سومین محصول جدید خود را به مرحله تولید انبوه رساند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در این مراسم، از برنامه ایران خودرو برای تولید و صادرات محصولات هایما به کشورهای منطقه خبر داد و گفت: ایران خودرو کانون صادرات محصولات هایما به کشورهای منطقه خواهد شد.
علیمردان عظیمی بر توسعه همکاری با شرکای خارجی بر مبنای تعمیق ساخت داخل خودروها تاکید کرد و گفت: در دور جدید همکاری با شرکت هایما، به دنبال افزایش عمق ساخت داخل و انتقال تکنولوژی هستیم که با وفاداری شرکت هایما نسبت به ایران خودرو این امر امکان پذیر است.
وی با اشاره به برگزاری نشست با خودروسازی هایما، تصریح کرد: پس از برگزاری این جلسات، مقرر شد تیم هایی از هایما برای مدتی در کشور مستقر شده تا مقدمات مشارکت جدید در قالب قراردادهای سرمایه گذاری مشترک میان دو خودروساز را فراهم آوریم و با توافقات اولیه و مذاکرات صورت گرفته، امیدواریم شکل اجرایی گرفته و انجام شود.
مدیرعامل شرکت خودروسازی هایما نیز اعلام کرد: ایران مهم ترین بازار راهبردی بین المللی این شرکت محسوب می شود و از سال ۲۰۱۳ تاکنون پس از امضای قرارداد همکاری با شرکت ایران خودرو روابط بسیار نزدیک و ارزشمندی را دنبال کرده ایم.
«لو گوگانگ» در آیین آغاز تولید انبوه هایما ۷X، با بیان این که امسال باوجود برخی رویکردها در روابط بین المللی و همچنین تاثیرات همه گیری کرونا، همکاری هایما و گروه صنعتی ایران خودرو صمیمانه و نزدیک دنبال شده و به نتایج قابل توجهی دست یافته ایم، گفت: با گذشت مدت کوتاهی از عرضه SUV قدرتمند هایما ۸S اکنون عرضه محصول کراس اور هفت نفره لوکس هایما ۷Xبه بازار ایران را تحقق بخشیده ایم.
وی افزود: هایما ۷Xنه تنها مناسب کلاس تجاری بلکه بهترین انتخاب برای سفرهای خانوادگی است و به عنوان یک محصول متفاوت در بازار خودرو ایران، همانند خودروهای دیگر هایما؛ این محصول نیز مورد استقبال مصرف کننده ایرانی قرار خواهد گرفت.
مدیرعامل ایران خودرو خراسان از برنامه تولید ۶۰ هزار دستگاه محصولات هایما در سال آینده خبر داد و گفت: ۱۰ هزار دستگاه از این برنامه به محصول جدید هایما ۷X اختصاص دارد که براساس تقاضای بازار قابل افزایش است.
بیژن زاهدی فرد در آیین آغاز تولید انبوه هایما ۷X، با اشاره به این که تولید این محصول با ۲۰ درصد داخلی سازی آغاز شده است، اظهار کرد: چنان چه استقبال مشتریان بالا باشد، با افزایش تیراژ تولید، درصد داخلی سازی افزایش خواهد یافت.
وی با اشاره به این که همکاری شرکت ایران خودرو خراسان و هایما از هشت سال پیش آغاز شده است، گفت: در این هشت سال توانستیم اتفاقات خوبی در زمینه تنوع محصول رقم زده و هم چنین از دانش این مجموعه برای توسعه خطوط تولید و افزودن خطوط تولید جدید در راستای استراتژی های گروه صنعتی ایران خودرو بهره ببریم.
وی با اشاره به روند همکاری با هایما، گفت: برای این منظور برنامه های عمده ای در نظر گرفته شده است، به ویژه در تولید خودروهای دارای انرژی های تجدیدپذیر برقی، هیبرید و هیدروژنی که امیدواریم با تفاهم نامه هایی که امروز به امضا رسید در دستور کار قرار گرفته و در سال های آینده، شاهد تولید این محصولات نوین باشیم.
وی با اشاره به این که تمام ارکان گروه و استان خراسان برای دستیابی به این توفیق بزرگ در کنار ایران خودرو خراسان بودند تا بتوانیم برگ زرین جدیدی به توفیقات ایران خودرو و سبد محصولات این خودروساز اضافه کنیم، عنوان کرد: سایت خراسان با صرفه جویی دو هزار میلیارد تومان، چهار سال موفق را در این زمینه پشت سر گذاشت.
وی ضمن قدردانی از همکاری های خودروسازی هایما، اظهار کرد: در بدترین شرایط ممکن گروه صنعتی ایران خودرو از جمله همه گیری کرونا، این شرکت ما را تنها نگذاشت و همواره در کنار ما بود و در تمام طول این سال ها تولید هایما ادامه داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran