کمترین حوادث جاده ای مربوط به ناوگان ایاب و ذهاب ایران خودرو خراسان

به مناسبت «روز ملی حمل و نقل و رانندگان» مراسم گرامیداشت این روز در شرکت ایران خودرو خراسان با حضور مدیرعامل، رئیس پلیس راه ملک آباد و اعضای هیات مدیره شرکت تعاونی فنی و مهندسی، جمعی از مدیران و تعدادی از رانندگان و سفیران ناوگان حمل و نقل شرکت ایران خودرو خراسان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان؛ در این مراسم بیژن زاهدی فرد مدیرعامل ایران خودرو خراسان ضمن تبریک روز حمل و نقل و رانندگان به تلاشگران صنعت حمل و نقل کشور، جایگاه و اهمیت این صنعت در کشور را به مثابه سیستم گردش خون در بدن دانست و گفت: این صنعت دربرگیرنده فعالیت‌هایی است که به شکلی گسترده در تمامی زمینه‌های تولید، توزیع و مصرف کالا و خدمات جریان داشته و در مجموعه فعالیت‌های اقتصادی نقش غیرقابل انکاری برعهده دارد.
مدیرعامل ایران خودرو خراسان یکی از شاخص های مهم توسعه یافتگی را رشد و توسعه صنعت حمل و نقل دانست و اظهار داشت: رفع دغدغه های قشر پرتلاش رانندگان و ارتقاء بیش از پیش فرهنگ رانندگی در سطح جامعه از دیگر نیازمندی های توسعه این صنعت است.
سرهنگ سعیدی یگانه فرمانده پلیس راه مُلک آباد نیز در سخنانی به تاریخچه روز حمل و نقل اشاره کرد و گفت: این روز یادآور صدور فرمان امام راحل «ره» در زمینه اعزام ناوگان خودروهای حمل بار به بنادر جنوبی برای تخلیه کالاهای وارداتی از مبادی دریایی کشور است و هدف آن آگاه‌سازی جامعه از نقش و جایگاه بخش حمل و نقل در اقتصاد ایران است.
وی فعالیت های پلیس راه را در جهت تامین امنیت و آسایش خیال رانندگان در حین سفر عنوان کرد و اظهار داشت : بخش عمده ای از عبور و مرور جاده ای در حوزه اتوبوس های بین شهری و حمل بار در حوزه فرماندهی پلیس راه ملک آباد مربوط به ناوگان ایاب و ذهاب کارکنان و تریلرهای حمل قطعات و محصولات شرکت ایران خودرو خراسان است. براساس آمارهای چند سال اخیر ما، با توجه به این حجم ترددهای جاده ای کمترین حادثه جاده ای در این حوزه مربوط به ناوگان حمل و نقل این شرکت بوده است و این نشان از اهمیت ویژه و تلاش های مدیران و مسوولان این شرکت برای حفظ امنیت و سلامت کارکنان است.
در پایان مراسم نیز با اهدای لوح و هدایایی از رانندگان برتر اتوبوس ها ، تریلرهای حمل بار و سفیران نمونه ناوگان ایاب و ذهاب کارکنان تقدیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran