کارگران ایران خودرو خراسان در جمع برترین های استان

از کارگران و گروه کارهای نمونه شرکت ایران خودرو خراسان در آیین اختتامیه سی و سومین جشنواره امتنان کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه استان خراسان رضوی در سالن تلاش اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تقدیر شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان، آیین اختتامیه سی و سومین جشنواره امتنان کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه استان خراسان رضوی روز پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ در سالن تلاش اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار و از کارگران و گروه کارهای نمونه استان تقدیر شد. در این مراسم که با حضور معاون وزیر و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی برگزار گردید و از کارگران و گروه های کار نمونه شرکت ایران خودرو خراسان با اهدا سه تندیس و ۹ لوح تقدیر تجلیل شد.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سخنانی با اشاره به بیانیه گام دوم گفت : مقام معظم رهبری (مدظله العالی) توجه و تقویت لایه های میانی که همین انجمن ها، کانون های کارگری، تعاونی ها، گروه های جهادی و گروههای مردمی هستند را مورد مطالبه قرار داده اند.
مسکنی، اقتصاد تک بعدی بر پایه نفت را آفت کشور دانست و افزود: اگر امروز توجه به تولید داخل نباشد و به کارگر، کارفرما و کارآفرین توجه نکنیم نسل آینده با مشکل جدی مواجه خواهد شد.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی نیز با اشاره به نقش پررنگ کارگران در جامعه گفت: جامعه کارگران سربازان واقعی نظام هستند و همیشه در روزهای سخت اقتصادی به عنوان سرباز در کنار نظام و رهبری بوده اند.
حمیدرضا پناه گفت: در زمان جنگ تحمیلی جامعه کارگران با تقدیم ۱۴ هزار شهید در دو جبهه جنگ تحمیلی و اقتصادی جنگیدند و اجازه ندادند هیچ گاه خط تولید متوقف شود. اگر امروز کشور در بحث ماهواره امید، شبیه سازی و پزشکی در دنیا حرف هایی برای گفتن دارد نقش پررنگ جامعه کارگری و کارفرمایی است که همیشه در کنار مردم بوده اند.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی در ارتباط با برگزاری سی و سومین جشنواره امتنان استان گفت: در این دوره بیش از هزار نفر از طریق سامانه در جشنواره ثبت نام کردند که توسط داوران عملکرد آنها مورد بررسی قرار گرفت و در انتها ۷ کارگر برتر، ۸ گروه کار نمونه و ۹ واحد نمونه انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran