پیام مدیر عامل ایران خودرو خراسان به مناسبت روز خبرنگار

بسمه تعالی
روز خبرنگار یادآور زحمات و تلاش های انسان های شریفی است که در کسوت خبرنگاری، رسالت خطیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را بر عهده داشته و به مدد قلم های پاک و صادق و توانای خود، موجبات روشنگری و تعالی، پیشرفت و بالندگی جامعه را فراهم می آورند. روز پاسداشت کسانی است که به عنوان وجدان بیدار، چشم بینا و زبان حقیقت گوی جامعه، سختی ها و مشقات این حرفه مقدس را به جان خریده و با تلاش و کوشش خود، اصلاح گر امور و روشنی بخش مسیر آینده می شوند. قشر فرهیخته ای که به پاس حرمت و ارزش و اهمیت والای کار خبر و پیام رسانی، همواره از شأن و منزلت رفیعی در نزد افکار عمومی برخوردار بوده و شایسته ارزشمندترین تکریم و قدرشناسی می باشد.
انتخاب روز شهادت شهید محمود صارمی به منظور نکوداشت روز خبرنگار در تقویم رسمی ایران اسلامی تأکیدی است بر جانفشانی های فعالین عرصه رسانه و صاحبان قلم، که به عنوان طلایه داران جبهه آگاهی بخشی؛ با بهره گیری از دانش، چشمان بینا، زبان گویا و صادقانه خود، مسئولانه در مسیر آگاهی بخشی جامعه گام برمی دارند.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران عرصه رسانه به ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی، اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ شرکت ایران خودرو خراسان، فرا رسیدن روز خبرنگار را به عموم فعالان این عرصه ، خصوصاً خبرنگاران و جامعه خبری پرتلاش و ساعی عرصه صنعت و اقتصاد، تبریک عرض نموده، توفیق و سربلندی روز افزون آنان را در انجام رسالت کاری و توسعه و شکوفایی میهن اسلامی را از درگاه خدا مسالت دارم .
با تشکر
بیژن زاهدی فرد
مدیر عامل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran