پایان مسابقات فوتسال ایران خودرو خراسان با قهرمانی تیم مونتاژ

مسابقات فوتسال کارکنان شرکت ایران خودرو خراسان به ایستگاه پایانی رسید و تیم های برتر معرفی و جوایز خود را دریافت کردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان، پس از چند سال وقفه به جهت شیوع بیماری کرونا، شور و هیجان، مجدد به سالن ورزشی شرکت ایران خودرو خراسان بازگشت.
رقابت های فوتسال داخلی کارکنان شرکت ایران خودرو خراسان، یادواره گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی با استقبال پرشور تمامی واحد های تولیدی و ستادی موجه شد و ۷۲۰ بازیکن در قالب ۶۰ تیم در این دوره از مسابقات حضور یافتند.
دیدار پایانی این رقابت ها میان تیم های پارس بدنه سازی و مونتاژ در ایام دهه مبارک فجر با حضور بیژن زاهدی فرد مدیرعامل و جمعی از مدیران و کارکنان شرکت به انجام رسید که در پایان تیم مونتاژ موفق شد با ۴ گل به برتری دست یابد و جام قهرمانی این رقابت ها را بالای سر خود ببرد.
مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان در مراسم اهدا جوایز تیم های برتر، ورزش را از مهم ترین عوامل سلامتی هر فرد عنوان کرد و با تاکید بر گسترش برنامه های ورزشی در شرکت گفت: تلاش ما بر این است با برگزاری این رقابت ها علاوه بر ایجاد روحیه شادی و نشاط در میان کارکنان در جهت کشف استعداد های ورزشی کارکنان نیز گام موثری برداریم.
بیژن زاهدی فرد افزود: با همکاری شرکت تعاونی کارکنان توانستیم باشگاه ورزشی ایرانیان خودرو خراسان را راه اندازی کنیم تا با گستردگی رشته های بیشتر، علاوه بر کارکنان به مباحث ورزشی خانواده های ایشان نیز بپردازیم.
وی در انتها ضمن تشکر از برگزار کنندگان این رقابت ها با اهدای جایزه نقدی از تمامی تیم های حاضر قدردانی کرد و خاطر نشان کرد: ایجاد روحیه تیمی و مشارکت کارکنان از ارزش بالایی برخوردار است و امیدوارم این رقابت ها در آینده با استقبال بیشتری نیز همراه باشد.
شایان ذکر است در پایان بهمن ماه مسابقات والیبال کارکنان ایران خودرو خراسان نیز آغاز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran