نفرات برتر اولین دوره مسابقات مهارت رانندگان لیفتراک گروه صنعتی ایران خودرو مشخص شدند

اولین دوره مسابقات مهارت رانندگان لیفتراک گروه صنعتی ایران خودرو با مشارکت معاونت توسعه منابع انسانی، سازمان آموزش فنی و حرفه ای استان خراسان رضوی در شرکت ایران خودرو خراسان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان؛ در راستای توسعه و ارتقاء مهارت رانندگی لیفتراک چهارشنبه ۱۲ آبان ماه ۱۴۰۰ مرحله عملی اولین دوره مسابقات مهارت رانندگان لیفتراک انجام و نفرات برتر مشخص شدند.
در مرحله نهایی و عملی این مسابقات ۵۳ نفر از رانندگان لیفتراک ۲۲شرکت گروه صنعتی ایران خودرو حضور داشتند که در پنج آیتم عملی بسکتبال با لیفتراک، آپارات با لیفتراک، حمل موجی، تست اعصاب و آزمون رنگها با هم به رقابت پرداختند که در نهایت آقایان علی خدآرامی از ایران خودرو خراسان, مصطفی ملکی از شرکت مهرکام پارس و احمدعلی خادمی از ایران خودرو فارس به ترتیب موفق به کسب رتبه های اول تا سوم شدند.
در مراسم اختتامیه این مسابقات زاهدی فرد مدیرعامل ایران خودرو خراسان برگزاری مسابقات مهارت رانندگان لیفتراک را در جهت ایفای مسوولیت های اجتماعی گروه صنعتی ایران خودرو در قبال کارکنان و توسعه توانمندی های آنان دانست که علاوه بر تعالی شخصی منجر به ایجاد انگیزه در کارکنان نیز می شود.
شاه پسند معاون آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور نیز برگزاری این مسابقات را ابزاری جهت سنجش و ارتقاء کیفی نیروهای انسانی شرکت های صنعتی دانست که این عامل انسانی یکی از اصلی ترین عوامل موثر بر تولید با کیفیت است.
دینی مسوول کمیته راهبری منابع انسانی گروه صنعتی ایران خودرو نیز برگزاری این مسابقات را در جهت ارتقاء مهارت کارکنان زنجیره تامین گروه صنعتی ایران خودرو دانست و گفت : در این چنینی رویدادهایی علاوه بر محک خوردن توانایی کارکنان، با ایجاد انگیزه و شور و نشاط دانش افزایی هم اتفاق می افتد که باعث انتفاع فردی و در نهایت گروه صنعتی ایران خودرو می شود.
گفتنی است مسابقات مهارت رانندگان لیفتراک در مرداد ماه سال جاری با برگزاری آزمون نظری بصورت برخط در سطح گروه صنعتی ایران خودرو آغاز شد و پس از فروکش کردن موج پنجم کرونا و در پی واکسیناسیون تمامی کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو مرحله عملی آن نیز با رعایت شیوه نامه های بهداشتی هفته گذشته در شرکت ایران خودرو خراسان برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran