نشست نائب رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی و دبیر نهاد اقتصاد مقاومتی استان با مدیر عامل ایران خودرو خراسان

دکتر آذری نماینده حوزه انتخابیه قوچان و فاروج و نائب رئیس مجمع نمایندگان استان و دکتر لبافی دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی از خطوط تولید شرکت ایران خودرو خراسان بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان: دکتر علی آذری نماینده مردم شریف شهرستان های قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی به همراه دکتر لبافی دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی پس از بازدید از خطوط تولید شرکت ایران خودرو خراسان در نشستی با مدیرعامل این شرکت به بررسی اقدامات انجام شده در حوزه مثلث توسعه اقتصادی استان پرداختند.
در ابتدای این جلسه مهندس زاهدی فرد ضمن خوش آمدگویی به میهمانان به ارائه گزارشی از وضعیت شرکت و اقدامات انجام شده توسط این شرکت به عنوان معین اقتصادی بخش احمدآباد پرداخت. ایشان در سخنانی تدوین استراتژی و مدون نمودن فعالیت های معین اقتصادی را از راهبردهای این شرکت در جهت تحقق اهداف معین اقتصادی و رونق اقتصادی منطقه دانست.
در بخشی از این جلسه دکتر لبافی ضمن تشکر از اقدامات ایران خودرو خراسان در حوزه پیرامونی خود در غالب معین اقتصادی افزود: ایران خودرو خراسان یکی از معین های موفق استان بوده است و توانسته با برنامه ریزی دقیق به اهدافی که در طرح مثلث توسعه اقتصادی استان ترسیم شده است، دست یابد.
دکتر آذری نیز به بیان مزیت های حوزه انتخابیه خود پرداخت و افزود بر اساس اطلاعات دریافتی ما ایران خودرو خراسان در طرح مثلث توسعه اقتصادی ، معین اقتصادی موفقی بوده است و استفاده از این تجربه ی موفق باعث پیشرفت بهتر و سریعتر در امور و رسیدن به اهداف می شود. ما از ایران خودرو خراسان به عنوان یک شرکت بزرگ صنعتی و معین اقتصادی موفق استان تقاضا داریم تا به کمک ما بیایند تا بتوانیم با استفاده از تجربه ها و کمک این شرکت، مثل آن چیزی که در بخش احمدآباد اتفاق افتاده، شاهد پیشرفت و توسعه اقتصادی شهرستان های قوچان و فاروج باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran