نشست مدیرعامل با روسای شورای روستاهای پیرامونی

در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی ایران خودرو خراسان، نشست مدیر عامل و  روسای شورا و معتمدان  بیش از ۲۰ روستای اطراف شرکت  برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان، در این نشست گرم و صمیمی ، هر یک از روسای شورا ، بزرگان و معتمدان روستاهای پیرامونی،  موضوعات و موارد مختلفی را مطرح نمودند و مدیریت عامل  نیز ضمن توجه به درخواست ها به یکایک سوالات پاسخ گفتند.
مهندس زاهدی فرد در سخنانی با اشاره به این که ایفای مسوولیت های اجتماعی به جامعه اطراف یکی از اهداف شرکت ایران خودرو خراسان است اظهار داشت: ما در این چند سال تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا در رونق و آبادانی منطقه سهم بسزایی داشته باشیم.
وی سه برابر شدن تولید در شرکت ایران خودرو خراسان و اشتغال نزدیک به ۵ هزار نفر که عمدتا از افراد بومی منطقه هستند ، کمک به توسعه فرهنگی و آموزشی منطقه ، راه اندازی تصفیه خانه پساب صنعتی و کاهش برداشت روزانه ۸۰۰مترمکعب از آب های زیر زمینی، از مدار خارج نمودن یک حلقه چاه آب و کمک به استقرار شرکت های قطعه ساز در شهرک صنعتی بینالود را از مهمترین اقدامات ایران خودرو خراسان در راستای ایفای مسولیت های اجتماعی در منطقه دانست.
در پایان این نشست نیز در جهت کمک به توسعه فرهنگی  روستاهای اطراف ،تعداد یک هزار و ۲۶۰  جلد قرآن و مفاتیح از طرف شرکت ایران خودرو خراسان به  ۳۳ مسجد روستاهای منطقه اهدا شد. درپاییز سال جاری نیز تعداد ۶۰ دستگاه کامپیوتر و کتب آموزشی جهت کمک به توسعه آموزشی مدارس شبانه روزی منطقه در اختیار آموزش و پرورش منطقه احمدآباد قرار گرفته بود.   

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran