مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ‌از شرکت تعاونی فنی و مهندسی کارکنان ایران خودرو خراسان بازدید نمود

به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان: محمد سنجری مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در راستای پیگیری و حل مشکلات واحد ها و شرکت های تعاونی استان به همراه امین بیدختی مدیریت امور شعب بانک توسعه تعاون استان، سلطان‌خواه مدیر تعاون و سروری مدیریت شهرستان مشهد این اداره کل از شرکت تعاونی فنی مهندسی کارکنان ایران خودرو خراسان بازدید کرد.
در حاشیه این بازدید، جلسه ایی با حضور سید حسین پروانه حسینی مدیر عامل شرکت تعاونی فنی و مهندسی کارکنان شرکت ایران خودرو خراسان و اعضاء هیأت مدیره این تعاونی برگزار گردید. پروانه حسینی در ابتدای این جلسه ضمن خوش آمد به معرفی این شرکت تعاونی پرداخت و در ادامه در خصوص برنامه های آینده و مشکلات این تعاونی سخن گفت.
در ادامه جلسه سنجری مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: امروزه در شرایط اقتصادی تعاون خود یک برند در سطح کشور است و خوشحالیم از اینکه این مجموعه بسیار توانمند توانسته است در قالب یک تیم مدیریتی قوی برای بسیاری از جوانان استان ایجاد اشتغال نماید.
وی افزود: ما آمادگی همکاری و همفکری در بخش های مختلف در جهت توسعه این تعاونی را اعلام داشته و امیدواریم این شرکت تعاونی بتواند از توان و ظرفیت های خود در توسعه حوزه های مختلف استفاده نماید.
سنجری در پایان تصریح کرد:
بهترین راه توسعه عدالت اقتصادی در جامعه تقویت تعاونی‌ها است ما می بایست از ظرفیت تعاونی ها در جهت ایجاد اشتغال به خوبی استفاده نماییم و با همین نگاه جدید اتفاقات خوبی در بخش تعاون استان رخ خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran