مدیر حوزه مدیرعامل گروه صنعتی از کابل خودرو سبزوار بازدید کرد

مدیر حوزه مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در راستای ارتقا کیفیت تولیدات قطعه سازان گروه صنعتی از شرکت کابل خودرو سبزوار بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان، امیر هوشنگ روشن آزاده در دومین روز حضور در استان خراسان رضوی پس از بازدید از شرکت کابل خودرو سبزوار به گفتگو صمیمی با کارکنان این شرکت پرداخت.
روشن آزاده ضمن اشاره به منویات مقام معظم رهبری، افزایش تولید و ارتقای کیفیت محصولات را از اولویت های اصلی برنامه های سال جاری گروه صنعتی دانست و گفت: رضایت مشتریان و مصرف کنندگان قطعا از مهم ترین اهداف گروه است و با توجه به نام گذاری سال جدید به دنبال تولید با کیفیت بر پایه دانش هستیم.
وی افزود: ایران خودرو به عنوان بزرگترین خودروساز داخلی با تکیه بر تجارب گذشته و توان نیروی انسانی خود با حرکت در مسیر رشد و بالندگی، زمینه های تولید محصولات با کیفیت را فراهم خواهد ساخت.
مدیر حوزه مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در ارتباط با دغدغه های کارکنان گفت: با توجه به توان بالای شرکت کابل خودرو سبزوار، در راستای تداوم توفیقات مجموعه، هیئت مدیره مجموعه از ۳ نفر به ۵ نفر افزایش خواهند یافت.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به تقاضای کارکنان مقرر گردید شعبه ای از تعاونی اعتبار و تعاونی خاص در شرکت مستقر گردد.
گفتنی است مدیر حوزه مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و هیئت همراه جهت بررسی بیشتر و تبادل نظر با هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت به گفتگو پرداختند./ش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran