مدیرعامل ایران خودرو خراسان در آیین انعقاد تفاهم نامه با بنیاد تعاون زندانیان مطرح کرد؛ کار و اشتغال درمان ناهنجاری های اجتماعی است

تفاهم نامه همکاری بین شرکت ایران خودرو خراسان و بنیاد تعاون زندانیان استان خراسان رضوی منعقد شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان، عصر روز سه شنبه ۱۸ خرداد مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور و مدیرکل زندان های خراسان رضوی به همراه هیأتی در شرکت ایران خودرو خراسان حضور یافتند و تفاهم نامه همکاری بین طرفین به امضاء رسید.
خسرو مختاری مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور ضمن تشکر از اقدام شایسته مدیرعامل ایران خودرو خراسان گفت : بنده خوشحالم در صنعت مدیرانی را داریم که علاوه بر دغدغه های خود به سلوک انسانی نیز توجه ویژه ای دارند.
وی با اشاره به اهمیت اشتغال در جلوگیری از بروز چالش های اجتماعی گفت : بر اساس تحقیقی که چند سال قبل داشتیم ، هزینه نگه داری یک زندانی معادل هزینه تربیت ۲۰ دانشجو است و اگر به اشتغال و تولید توجه نشود می بایست چند برابر آن را در جلوگیری از جرم و نگهداری مجرم هزینه نماییم.
مهندس زاهدی فرد مدیرعامل ایران خودرو خراسان در این نشست با ارایه گزارشی از عملکرد شرکت گفت : با عنایت و توجهی که مدیران عالی گروه صنعتی ایران خودرو به سایت خراسان دارند، توانسته ایم تولید در این شرکت را طی سال های سخت تحریم سرپا نگه داریم و امنیت شغلی خوبی در شرکت ایجاد نماییم.
زاهدی فرد بیان داشت : حدود هزار و پانصد نفر خانواده ۵هزار نفری کارکنان ایران خودرو خراسان ، جوانان بومی و ساکن در منطقه بینالود هستند که بر اساس آمارها ، این منطقه کمترین نرخ بیکاری را نسبت به سایر نقاط استان دارد.
مدیرعامل ایران خودرو خراسان اشتغال و کار مناسب را یکی از عوامل موثر در کاهش بزه کاری ها و ناهنجاری های اجتماعی دانست و افزود : اهمیت تولید را امسال نیز در فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله عالی) با نام گذاری سال با عنوان تولید، پشتیبانی ها-مانع زدایی ها شاهد بودیم. تولید نه تنها باعث ایجاد رونق اقتصادی می شود بلکه در نتیجه آن می توان شاهد کاهش ناهنجاری های اجتماعی نیز بود. از این رو در ایران خودرو خراسان تمام تلاش ما بر این بود تا با حفظ نیروی شاغل خود علی رغم همه مشکلات، مانع از بروز سایر چالش های اجتماعی و امنیتی در منطقه شویم.
این تفاهم نامه با هدف ایفای مسئولیت اجتماعی از طریق هم افزایی و بکارگیری منابع طرفین به منظور افزایش توانمندی های مددجویان و کمک به ایجاد اشتغال پایدار و معیشت خانواده های آنها در جهت کاهش بروز آسیب های اجتماعی منعقد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran