مجمع میاندوره ای شرکت ایران خودرو خراسان برگزار شد

جلسه بررسی عملکرد میاندوره ای شرکت ایران خودرو خراسان منتهی به ۳۱شهریور ۱۳۹۹ برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان ؛ جلسه مجمع میاندوره ای این شرکت در ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ سوم دیماه سال جاری با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، مدیر و مسئولان حوزه مالی- اقتصادی، نمایندگان موسسه حسابرسی و سهامداران برگزار شد.
در این جلسه صورتهای مالی حسابرسی شده دوره شش ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ ، بررسی شد و محمود پردره مدیرواحد مالی به ارائه گزارشات ارزیابی عملکرد شش ماهه شرکت ایران خودرو خراسان پرداخت و گزارش حسابرسی از جانب حسابرس مستقل قرائت شد.
در این جلسه، همکاران معاونت اقتصادی شرکت ایران خودرو که به نمایندگی از مدیریت محترم عامل گروه صنعتی ایران خودرو و نمایندگان سهامداران بصورت ویدئو کنفرانس حضور داشتند از اقدامات شرکت ایران خودرو خراسان در تحقق برنامه ها و اهداف ابلاغی و نیز تهیه بموقع و شفاف صورتهای مالی قدردانی نمودند.
همچنین در این جلسه مهندس زاهدی فرد مدیرعامل ایران خودرو خراسان نیز از حمایت هیات مدیره و زحمات همکاران مالی و تمامی کارکنان در تحقق برنامه ها و اهداف شرکت تشکر و قدردانی نمود.
جلسه مجمع میاندوره ای شرکت ایران خودرو خراسان با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی در سالن کنفرانس این شرکت بصورت ویدئو کنفراس برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran