فعالیت ۹ ساله ستاد بازسازی عتبات عالیات ایران خودرو خراسان

هرساله مبلغی بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال کمک های کارکنان ایران خودرو خراسان به حساب ستاد بازسازی عتبات عالیات واریز می گردد.
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شرکت ایران خودرو خراسان ضمن اعلام این مطلب به خبرنگار روابط عمومی افزود: این ستاد از سال ۱۳۹۰ در شرکت فعالیت خود را آغاز نموده است. در ابتدا تعدادی از کارکنان به صورت داوطلبانه مبلغی از حقوق ماهانه خود را به بازسازی عتبات اختصاص داده بودند که اطلاع رسانی بیشتر و عشق به اهل بیت در نزد کارکنان شرکت، باعث شد هر ماهانه به تعداد داوطلبین اضافه شود.
وی در ادامه گفت: مبالغی که از حقوق ماهیانه همکاران کسر می شود، به حساب این ستاد در گروه صنعتی ایران خودرو واریز و مجموع تمام مبالغ واریزی از کلیه شرکت های زیر مجموعه گروه صنعتی از طریق این ستاد به حساب ستاد مرکزی بازسازی عتبات عالیات واریز می گردد.
مسئول ستاد عتبات عالیات شرکت ایران خودرو خراسان در پایان ضمن دعوت همکاران به مشارکت در این امر خداپسندانه در خصوص مبالغ واریز شده به حساب ستاد در این مدت گفت: از ابتدای شروع بکار ستاد در ایران خودرو خراسان، مبلغ ۳ میلیارد ریال جمع آوری و به حساب ستاد اصلی واریز شده است و مطمئناً با مشارکت بیشتر همکاران این مبلغ در آینده افزایش خواهد یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran