شرکت ایران خودرو خراسان؛ الگوی مناسبی برای همیاری، همدلی و مسئولیت پذیری اجتماعی

تأسیس شرکت ایران خودرو خراسان باعث ایجاد رونق اقتصادی و به تبع آن مانع از ایجاد مشکلات اجتماعی در منطقه شده است.
به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان ؛ حجت‌الاسلام داوود حمیدی، مجری طرح‌های اجتماع‌محور بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در بازدید از شرکت ایران خودرو خراسان با بیان این مطلب افزود: بنیاد برکت با انجام تحقیقات دقیق اقدام به شناسایی مناطق کمتر برخوردار نموده و بر اساس نیاز آن منطقه طرح های اقتصادی تعریف و با همکاری ساکنان منطقه اقدام به اجرای این طرح ها می نمایید. در این پروژه ها بنیاد از ابتدا تا پایان و فروش محصول همراه سرمایه گذاران هست و پروژه را پایش می نماید تا شاخص های مدنظر تحقق یابد. یکی از شاخص های ما جمعیت بیکار منطقه و میزان اشتغالی است که پس از اجرای طرح ایجاد می شود. شکر خداوند نه تنها شرکت ایران خودرو خراسان درصد بالای از نیروی کار منطقه را به جذب کرده که با فعالیت های شایسته خود در قالب معین اقتصادی اشتغال مضاعفی را در روستاهای اطراف ایجاد کرده است.
رییس بنیاد برکت گفت: با توجه به گزارشاتی که ارایه شده، جمعیت بیکار منطقه احمدآباد از سایر مناطق استان خیلی کمتر است ولی با این وجود بنیاد برکت آمادگی دارد در طرح هایی که ایران خودرو خراسان به عنوان معین اقتصادی تعریف کرده همکاری نماید.
در این نشست مهندس زاهدی فرد مدیرعامل ایران خودرو خراسان نیز در سخنانی از حضور حجت الاسلام حمیدی در ایران خودرو خراسان تشکر کرد و به گوشه ای از اقدامات این شرکت در حوزه مسوولیت های اجتماعی اشاره کرد. مدیرعامل ایران خودرو خراسان گفت : ما به عنوان یک شرکت بزرگ که نسبت به جامعه پیرامون خود احساس مسوولیت می کند آماده ایم در هر منطقه ای از استان و حتی کشور که نیاز باشد توان فنی و دانش مهندسان و کارشناسان خود را در جهت ایجاد پروژه های اقتصادی و اشتغالزایی در اختیار متقاضیان قرار دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran