در کارگروه اشتغال بخش احمدآباد مطرح شد؛ بخش احمدآباد رتبه اول جذب منابع مالی در استان

کار گروه اشتغال بخش احمدآباد، موفق ترین کارگروه استان در جذب منابع مالی برای طرح های کسب و کار و اشتغال زایی است.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان ؛ کارگروه اشتغال بخش احمدآباد یکشنبه هفدهم آذرماه با حضور اکثریت اعضاء و حجت السلام و المسلمین حمیدی نماینده بنیاد برکت در استان خراسان رضوی در محل بخشداری احمدآباد تشکیل جلسه داد. در این جلسه بخشدار، رییس شورا ، نمایندگان کمیته امداد، جهاد کشاورزی ، دامپزشکی استان و معین اقتصادی بخش احمدآباد تیم عملیاتی بنیاد برکت در بخش با سرپرستی آقای زارعی گزارشی از عملکرد کارگروه اشتغال بخش احمدآباد ارایه نمودند که مورد توجه حجت الاسلام حمیدی قرار گرفت.
نماینده بنیاد برکت ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در حوزه اقتصاد مقاومتی و اشتغال پایدار در منطقه گفت: بر اساس آماری که ارایه شده، از آغاز فعالیت بنیاد برکت در بخش احمدآباد به طور متوسط روزی یک طرح به بنیاد ارایه شده است و در مجموع ۱۷۵ طرح ، تسهیلات دریافت نموده و یا در حال تکمیل مستندات جهت دریافت تسهیلات هستند. وی ادامه داد: این حجم درخواست به اندازه تمام بودجه تخصیص داده شده به شهرستان مشهد است و در حالی است که دیگر بخش ها هنوز از سهمیه خود استفاده ننموده اند.
حجت السلام حمیدی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت : ارایه این حجم از طرح های کسب و کار نشان از فعالیت و پیگیری خوب بخشدار، متولیان امر و معین اقتصادی بخش احمدآباد (ایران خودرو خراسان) در حوزه اشتغال است. ما هم در بنیاد تمام تلاش خود را به کار می گیریم تسهیلات مورد نیاز این طرح ها را تامین نماییم و به زودی شاهد اشتغال و رونق اقتصادی بیشتر در منطقه باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran