حضور کارکنان ایران خودرو خراسان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

کارکنان شرکت ایران خودرو خراسان مطابق سنوات گذشته امسال نیز با حضور خود، در جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران این روز را گرامی داشتند.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان، جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با توجه به شیوع بیماری کرونا و اوج گرفتن سویه اومیکرون امسال نیز همانند سال گذشته در شهرهای مشهد، نیشابور و ملک آباد به صورت رژه خودرویی و موتوری برگزار شد.
کارکنان شرکت ایران خودرو خراسان امسال نیز مطابق سنوات گذشته، با حضور خودرویی و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی همراه با سایر مردم و اقشار جامعه این روز با شکوه را گرامی داشتند.
بمناسبت گرامیداشت چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی در شرکت ایران خودرو خراسان، علاوه بر فضاآرایی و پخش سرودهای انقلابی در مبادی ورودی شرکت، برنامه های متعدد دیگری نیز اجرا شد. مسابقه فرهنگی و کتاب خوانی “من انقلابی ام”، مسابقات ورزشی-مهارتی در سالن های تولیدی و انتشار روز شمار انقلاب و مطالب مرتبط در کانال اطلاع رسانی شرکت از شاخص ترین برنامه های اجرا شده در این دهه بود.
حضور جمعی از کارکنان شرکت ایران خودرو خراسان در گردهمایی جامعه کار و تلاش استان خراسان رضوی که به اهتمام اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در حرم مطهر رضوی برگزار شد، از دیگر برنامه های گرامیداشت چهل و سومین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran