به همت شرکت ایران خودرو خراسان برگزار شد؛ همایش مبارزه با پولشویی

همایش مبارزه با پولشویی با حضور جمعی از مدیران و مسئولان شرکت های تابعه گروه صنعتی به میزبانی ایران خودرو خراسان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان، روز پنج شنبه ۲۷ مرداد ماه (۱۴۰۱) یک دوره آموزشی با هدف به روزآوری دانش و آگاهی کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو از قوانین مبارزه با پولشویی برگزار شد. در این همایش به میزبانی شرکت میزبانی شرکت ایران خودرو خراسان و با حضور مدرسانی از سایت مرکزی ایران خودرو، تنی چند از مدیران و مسئولان شرکت های تابعه گروه صنعتی در استان خراسان حضور داشتند.
در ابتدای این همایش مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان با اشاره به اهمیت اقدامات مالی در شرکت های تولیدی گفت: اگر یک شرکت تولیدی برنامه و استراتژی مالی درستی داشته باشد قطعا به تولید پایدار و موفق هم دست خواهد یافت.
بیژن زاهدی فرد با بیان اینکه نگاه و رویکردهای مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو به مباحث مالی بسیار خاص و ویژه است افزود: به منظور ارتقای سطح علمی کارکنان واحد مالی و اقتصادی شرکت ایران خودرو خراسان سرمایه گذاری بسیاری در حوزه های آموزشی انجام شده است که نتیجه آن کسب سه تندیس جایزه ملی مدیریت مالی ایران طی سه سال حضور در این جایزه بوده است.
مدیر ستاد مبارزه با پولشویی گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به استناد ماده ۳۷ آیین نامه اجرایی ماده ۱۴ الحاقی قانون مبارزه با پولشویی گفت: شرکت هایی که از گردش مالی بالایی برخوردار می باشند موظف به راه اندازی واحدی جهت آموزش و مبارزه با پولشویی می باشند. گروه صنعتی ایران خودرو به عنوان اولین صنعتگر کشور با همکاری وزارت صمت و مرکز اطلاعات مالی وزارت امور اقتصادی و دارایی اقدام به ایجاد ستاد مبارزه با پولشویی کرد و به دنبال گسترش حوزه فعالیت آن در شرکت های زیر مجموعه می باشد.
مهرداد حاجی زاده ضمن تشکر از میزبانی ایران خودرو خراسان گفت: در پی تاکیدات مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران خودرو، برگزاری این دوره ها به منظور مبارزه با پولشویی و ارتقای گزارش های مالی تداوم خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran