به میزبانی شرکت ایران خودرو خراسان برگزار شد؛ هفتمین هم اندیشی مدیران، متخصصان، کارشناسان و علاقمندان به حوزه منابع انسانی

هفتمین هم اندیشی مدیران، متخصصان، کارشناسان و علاقمندان به حوزه منابع انسانی به میزبانی شرکت ایران خودرو خراسان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان، در ادامه همکاری های شرکت ایران خودرو خراسان با سازمان فنی و حرفه ای استان خراسان رضوی و مرکز رشدانا، هفتمین هم اندیشی حوزه منابع انسانی با حضور علاقمندان این حوزه در سالن همایش مرکز آموزش مهارت های پیشرفته سازمان فنی و حرفه ای استان برگزار شد.
مدیر واحد منابع انسانی شرکت ایران خودرو خراسان این همایش را نشستی دوستانه و تخصصی در حوزه منابع انسانی عنوان کرد و در ارتباط با سرفصل مباحث عنوان شده در همایش گفت: در این نشست تلاش شد مباحث پیرامون ۲ مورد از مهم ترین دغدغه های سازمان ها، در حوزه مدیریت عملکرد و حوزه فرآیندها و ساختاردهی نیروی انسانی ارئه شود.
سید مجید خاتمی شرکت ایران خودرو خراسان را به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در حوزه منابع انسانی عنوان کرد و افزود: سعی کردیم تجارب خود را در زمینه تامین و توسعه منابع انسانی با محوریت جذب در اختیار شرکت کنندگان در جلسه قرار دهیم.
خاتمی هدف اصلی از مشارکت در برگزاری این همایش را توسعه ارتباط با سایر صنعت گران استان بیان کرد و یادآور شد: یکی از مهم ترین راهکارها در راستای دسترسی به ایده های نوین و غنی سازی فرآیندها در حوزه منابع انسانی توسعه ارتباطات در داخل و خارج سازمان است.
وی ضمن تشکر از سازمان فنی و حرفه ای استان به منظور در اختیار قرار دادن فضای مناسب جهت برگزاری هرچه بهتر همایش، در زمینه همکاری با مجموعه رشدانا خاطر نشان کرد: این مجموعه با هدف رشد و توسعه نیروی انسانی و بکارگیری در صنایع مختلف ایجاد شده است و با توجه به تاکیدات مدیریت ارشد شرکت ایران خودرو خراسان به اهمیت منابع انسانی، این همایش را مورد حمایت قرار دادیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran