برگزاری نمایشگاه آنلاین کتاب ایران خودرو خراسان حرکتی هوشمندانه و خلاقانه است

اشاعه فرهنگ کتابخوانی یکی از اصلی ترین عوامل تقویت فرهنگ هر کشور جهت رسیدن به توسعه پایدار می باشد.
دکتر غلامعلی دینی مدیر موسسه آموزشی پژوهشی گروه صنعتی ایران خودرو در مصاحبه با خبرنگار روابط عمومی شرکت ایران خودو خراسان ضمن اعلام این مطلب در خصوص ضرورت و اهمیت برگزاری نمایشگاه آنلاین کتاب در این شرکت گفت: هر کشوری برای رسیدن به توسعه پایدار باید پیشرفت و رشد متوازنی در سه رکن اجتماعی، اقتصادی و مسائل زیست محیطی داشته باشد، زیر بنای توسعه پایدار فرهنگ است و عوامل متعددی باعث تقویت این مهم می شود که اشاعه فرهنگ کتابخوانی یکی از اصلی ترین عوامل تقویت فرهنگ هر کشور است.
وی افزود: در حال حاضر و با توجه به سرانه اندک کتابخوانی باید این فرهنگ رشد و توسعه یابد، برگزاری نمایشگاه کتاب در ادارات و سازمان ها باعث می شود نیروی انسانی به عنوان اصلی ترین سرمایه هر سازمان، با کیفیت و آشنا به دانش روز باشد و در خانواده آنان نیز به عنوان اصلی ترین رکن اجتماع، فرهنگ کتابخوانی جاری می شود.
نماینده معاونت منابع انسانی در کمیته راهبری منابع انسانی شرکت های گروه صنعتی ایران خودرو در ادامه عنوان کرد: مزیت های رقابتی هر سازمان که در شرکت ایران خودرو خراسان نیز اجرا شده است به چهار اصل: تولید و خدمات پس از فروش با کیفیت، قیمت مناسب محصول نسبت به سایر رقبا، نوآوری و تحویل به موقع محصول و ارتیاط موتر با مشتری بستگی دارد، زیر بنایی ترین رکن برای محقق نمودن مزیت های رقابتی، منابع انسانی می باشد. نیروی انسانی کلید طلائی رقابت است، برگزاری این نمایشگاه ها باعث می شود منابع انسانی، به دانش و اطلاعات روز آشنا و مسلط گردد، سطح فرهنگ آنان ارتقاء یابد و این امر باعث می شود تا سریعتر مزیت رقابتی محقق شود.
دینی ضمن تاکید براهمیت ارتقا سطح علمی همکاران ، برگزاری نمایشگاه آنلاین کتاب در شرکت ایران خودرو خراسان را حرکتی هوشمندانه، خلاقانه و نوآورانه توصیف کرد و گفت: با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا و همچنین عدم اثر بخشی رویکرد های قدیمی برگزاری این نمایشگاه در شرکت ایران خودرو خراسان بسیار نوآورانه بود که با رعایت پروتکل های بهداشتی به اشاعه فرهنگ کتابخوانی در بین پرسنل و خانوادئه آنان کمک شایانی می کند . وی ضمن قدر دانی و تشکر از مسئولین واحد ارتباطات و منابع انسانی و تمامی دست اندر کاران برگزاری این نمایشگاه، از رویکرد هوشمندانه و نگاه فرهنگی و حمایت های مهندس زاهدی فرد مدیر عامل ایران خودرو خراسان که علاوه بر اهداف تحقق تولید، هدف های متعالی تری را دنبال می کند تشکر و قدردانی نمود.
گفتنی است نمایشگاه آنلاین و دیجیتال کتاب ایران خودرو خراسان با بیش از ۳ هزار عنوان کتاب از ۱۵۰ ناشر ملی و همچنین تخفیف ۱۰ الی ۴۵ درصدی نمایشگاه و ۱۰ درصدی مدیر عامل، با شرایط کسر از حقوق به صورت سه ماهه از تاریخ ۱۱ آذر الی ۲۱ آذر ماه در این شرکت برگزار در حال برگزاری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran