برگزاری مسابقات مهارت در شرکت ایران خودرو خراسان

همزمان با فرارسیدن روز ملی کارآفرینی و ترویج آموزش فنی و حرفه ای مسابقات مهارت در شرکت ایران خودرو خراسان برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان : این مسابقات با حضور ۵۰ نفر از پرسنل شرکت در روز ۶ مرداد ماه در رشته های آدیت بدنه، سیلر کاری بدنه هایما، نصب موتور برروی بدنه و مهارت رانندگی لیفتراک در سالن های بدنه سازی، رنگ، مونتاژ و انبار سالن بدنه سازی برگزار گردید.
در مراسم پایانی این مسابقات که با حضور مهندس رحیمی گل خندان مدیر کل اداره آموزش فنی و حرفه ای برگزار شد مهندس زاهدی فرد مدیر عامل شرکت ایران خودرو خراسان در سخنانی ضمن عرض خوش آمد و تبریک این روز و هفته ملی مهارت به میمانان در خصوص آموزش فنی و حرفه ای و مهارت گفت: بهترین مهارت قبل از کسب مهارت های علمی و کاری مهارت خوب فکر کردن است، بهتر فکر کردن به فرد اجازه می دهد تا از ابزار، مهارت ها و منابع مالی خود بهتر استفاده نماید.
وی بابت برگزاری طرح ۱۸ ماهه آموزش فنی و حرفه ای از رحیمی گل خندان تشکر کرد وگفت: برگزاری این طرح بسیار خوب و به سود شرکت های صنعتی از جمله شرکت ایران خودرو خراسان بود و اکثر کارکنان این شرکت این طرح را گذرانده اند.
در ادامه رحیمی گل خندان در سخنانی ضمن تشکر از زاهدی فرد گفت: ما به داشتن شرکت ایران خودرو خراسان که در صنعت خودرو پیشرو است و همچنین جنابعالی که پس از انتصاب به مدیریت این شرکت افتخارات زیادی برای مجموعه و صنعت استان کسب نموده اید افتخار می کنیم.
رحیمی در ادامه گفت: تمامی کارکنان و کارمندان علاوه بر کسب مهارت های شغلی باید دارای اخلاق حرفه ای نیز باشند، اداره آموزش فنی وحرفه ای هم سعی دارد تا در این مسیر با راه اندازی کلاس های آموزش اخلاق حرفه ای تاثیر گذار باشد.
وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال جهش تولید گفت: مطمئناً فراگیری مهارت به جهش تولید کمک خواهد و به همین منظور قصد داریم ۱۲ مرکز آموزشی تخصصی مبتنی بر نیاز بازار در زمینه های معدن، کشاورزی، سنگ های قیمتی، بازی های رایانه ای و پخت نان راه اندازی نماییم.
گفتنی بعد از برگزاری مسابقات نفرات برتر شناخته شدند، در مسابقه آدیت بدنه آقایان: مهدی درودی، محمد عبیری و مجتبی عبداللهیان، مسابقات سیلر کاری بدنه هایما آقایان: عباس صادقی فر، محمد محسنی و مهدی ایروانی، مسابقات مهارت رانندگی لیفتراک آقایان: مصطفی برجی، علیرضا درودی و محمد حاجی میرزا حائز رتبه های اول تا سوم شدند و در مسابقات نصب موتور بر روی بدنه که به شکل گروهی برگزار گردید آقایان سعید گلستانی، علیرضا کلمات، حسین کامکار و امیر خداداری موفق به کسب رتبه برتر شدند و در پایان این مراسم با اهداء لوح و جوایز، از ایشان تقدیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran