با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی صورت پذیرفت؛ بازدید از نمایندگی ۳۰۷۱ تعاونی فنی و مهندسی کارکنان ایران خودرو خراسان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت ایران خودرو خراسان و مدیرعامل تعاونی فنی و مهندسی کارکنان شرکت ایران خودرو خراسان از نمایندگی ۳۰۷۱ ایران خودرو بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان، محمد امین بابایی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی، ضمن بازدید از نمایندگی ۳۰۷۱ تعاونی فنی و مهندسی طی گفتگو با مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان و مدیرعامل تعاونی فنی و مهندسی با آخرین اقدامات و پیشرفت های تعاونی آشنا شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بهترین راه توسعه عدالت اقتصادی در جامعه تقویت تعاونی‌ها است ما می بایست از ظرفیت تعاونی ها در جهت ایجاد اشتغال به خوبی استفاده نماییم.
محمد امین بابایی با بیان اینکه نوآوری و شفافیت پیش شرط توسعه تعاون است افزود: جوانان و نخبگان باید وارد عرصه تعاون شوند و به بروزرسانی و خدمات دهی بهتر تعاونی ها کمک کنند.
مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان با اشاره به روند رو به رشد فعالیت های تعاونی فنی و مهندسی کارکنان شرکت ایران خودرو خراسان گفت: شرکت تعاونی در سال گذشته فعالیت های بسیار خوبی را انجام داد که از جمله مهم ترین آن، کسب عنوان نمایندگی ممتاز در سطح استان خراسان رضوی بود.
بیژن زاهدی فرد افزود: در جهت کسب موفقیت های بیشتر نمایندگی، توافقاتی میان تعاونی و شرکت آپکو صورت گرفته که بر حسب این توافق با نصب آپشن های جدید بر روی خودرو، از ضمانت نامه ایران خودرو خارج نخواهند شد.
وی عنوان کرد: شرکت فنی و مهندسی کارکنان ایران خودرو خراسان از توانمندی های قابل قبولی برخوردار است و با توجه به شفافیت در تمامی فعالیت ها، سودآوری مناسبی را برای سهام داران خود به همراه خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت تعاونی فنی و مهندسی کارکنان شرکت ایران خودرو خراسان با اشاره به کسب رتبه ممتاز نمایندگی۳۰۷۱ گفت: تلاش های فراوانی در راستای پیشرفت نمایندگی صورت پذیرفته که تمامی این اقدامات در راستای موفقیت تعاونی و سودآوری برای سهامداران می باشد.
حسین پروانه حسینی افزود: با توجه به ارتقا و پیشرفت نمایندگی ۳۰۷۱، جهت پذیرش بهتر و ارائه خدمات بهتر به مشتریان، قطعه زمینی در مجاورت نمایندگی به صورت استیجاری تهیه شده است که شرایط مطلوب تری را جهت نگهداری از خودرو ها فراهم آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran