با حضور مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان؛ بهره برداری از شرکت حمل و نقل آرمان سیر بینالود

با هدف رضایت بیشتر کارکنان شرکت ایران خودرو خراسان، شرکت حمل و نقل آرمان سیر بینالود، مورد بهره برداری قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان، به همت تعاونی فنی و مهندسی کارکنان شرکت ایران خودرو خراسان و با هدف تامین ناوگان ایاب و ذهاب کارکنان شرکت ایران خودرو خراسان، شرکت حمل و نقل آرمان سیر بینالود مورد بهره برداری قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان با اشاره به تعداد کارکنان شاغل در مجموعه و حجم بالای ایاب و ذهاب گفت: شرکت آرمان سیر بینالود با هدف افزایش رضایت کارکنان از سرویس های حمل و نقل و حضور به موقع در خطوط تولیدی راه اندازی شده است.
بیژن زاهدی فرد افزود: با ثبت این شرکت توسط تعاونی فنی و مهندسی کارکنان شرکت ایران خودرو خراسان، علاوه بر افزایش ارزش سهام تعاونی، سودآوری مالی حاصل از این رویداد به سهامداران که کارکنان زحمتکش شرکت هستند تعلق می گیرد.
سید حسین پروانه مدیرعامل شرکت تعاونی فنی و مهندسی کارکنان شرکت ایران خودرو خراسان گفت: شرکت حمل و نقل آرمان سیر بینالود متعلق به تعاونی می باشد که با هدف جابجایی پرسنل شرکت ایران خودرو خراسان از مبدا مشهد و نیشابور به سایت تولیدی بینالود و برگشت ارائه خدمات می نماید.
وی افزود: تا این لحظه ۵ دستگاه اتوبوس، یک دستگاه مینی بوس جهت جابجایی پرسنل در داخل شرکت و یک دستگاه کامیونت یخچال دار مجهز به دوربین ۳۶۰ درجه جهت استفاده در آشپزخانه خریداری شده و امیدوارم با همراهی بیشتر سهام داران در آینده ۵ دستگاه اتوبوس دیگر نیز خریداری گردد.
سید هاشم بنی هاشمی مدیرعامل شرکت آرمان سیر بینالود گفت: برای امنیت بیشتر کارکنان در مسیر راه، برنامه آنلاین اتوبوس ها را با نصب جی پی اس راه اندازی کرده و ۲۴ ساعته اتوبوس ها را مورد بررسی قرار دهیم.
وی عنوان کرد: توانسته ایم با استفاده از سامانه سپهتن که تنها در اختیار پلیس راهور و اداره کل حمل و نقل است از ابتدای حرکت تا اتهای مسیر کلیه تخلفات رانندگان را ثبت و به عوامله مربوطه گزارش دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran