بازدید مدیرکل راه آهن خراسان از شرکت ایران خودرو خراسان

مدیرکل راه آهن خراسان به همراه جمعی از معاونان خود، از شرکت ایران خودرو خراسان و ایستگاه راه آهن این شرکت بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان، نشست مشترک مدیرکل راه آهن خراسان و مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان روز شنبه مورخ ۵ شهریورماه (۱۴۰۱) با هدف گسترش همکاری های حمل و نقل ریلی در محل سالن همایش شرکت برگزار شد.
مدیرکل راه آهن خراسان با اشاره به شعار سال، یکی از اهداف راه آهن را توسعه شبکه ریلی کشور در جهت کمک به تولید کشور دانست و گفت: با توجه به تعاملات سازنده ای که میان هر دو طرف شکل گرفته است، به دنبال آن هستیم تا با برنامه ریزی مناسب و تسریع امور، زمینه افزایش حمل و نقل ریلی این شرکت را فراهم سازیم.
مصطفی نصیری شرکت ایران خودرو خراسان را یکی از مراکز بزرگ صنعتی کشور دانست و با اشاره به حجم بالای جابه جایی کالا در زمینه ورود مواد اولیه و توزیع محصولات تولیدی این شرکت افزود: نشست امروز در راستای مصوبات گذشته و با هدف ایجاد تعامل و هماهنگی لازم برای اجرای طرح های توسعه ای برگزار شد که خوشبختانه نتایج موفقی را به همراه داشت.
وی خاطر نشان کرد: با مساعدت و همراهی مدیرعامل محترم شرکت ایران خودرو خراسان امیدواریم در آینده بتوانیم حجم بالایی از جا به جایی های این شرکت را بر عهده بگیریم.
مدیر عامل شرکت ایران خودرو خراسان در این نشست با اشاره به برنامه های توسعه ای شرکت در زمینه افزایش تیراژ و تنوع محصولات، جهت دستیابی به توسعه ای پایدار، بر اهمیت تامین لجستیکی سایت خراسان تاکید کرد و تامین به موقع مواد اولیه را از مهم ترین عوامل رسیدن به این اهداف دانست و گفت: با توجه به تنوع تولیدات شرکت و تامین قطعات از پیمانکاران داخلی و خارجی نیازمند ایجاد شرایطی مناسب در جهت حمل و نقل و تامین به موقع مواد اولیه می باشیم.
بیژن زاهدی فرد با اشاره به زمان بندی دقیق و مدیریت هزینه ها، استفاده از ظرفیت حمل و نقل ریلی کشور را بستر مناسبی جهت جابه جایی قطعات اولیه دانست و افزود: سایت خراسان یک ایستگاه حمل و بارگیری در سایت جنوبی خود دارد که در جهت توسعه این ایستگاه، مذاکرات و مکاتباتی با راه آهن جمهوری اسلامی انجام شده است.
وی افزود: با تجهیز و توسعه این ایستگاه بیش از ۸۰ درصد حمل و نقل شرکت از این طریق انجام خواهد شد و امکان ارسال و تحویل به موقع محصول به مشتریان نیز فراهم می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran