بازدید مدیرکل دفتر بازرسی وزارت صمت از ایران خودرو خراسان

مدیرکل دفتر بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صنعت، معدن و تجارت از شرکت ایران خودرو خراسان بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان ؛ غلامرضا صارمیان مدیرکل دفتر بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صمت به همراه حسین مهدوی عادل مدیر بازرسی و نظارت گروه صنعتی ایران خودرو دوشنبه ۱۳بهمن ماه (۱۳۹۹) از شرکت ایران خودرو خراسان بازدید کردند.
صارمیان هدف از این بازدید را وظیفه سازمانی دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد وزارت صمت از زیر مجموعه های خود دانست و افزود : بدلیل حساسیت و اهمیت صنعت خودروسازی در اقتصاد کشور، نظارت بر عملکرد و ارزیابی شرکت های خودروسازی برای ما نیز از اهمیت و اولویت خاصی برخوردار است از این رو در شرکت ایران خودرو خراسان حضور یافتیم تا به بررسی عملکرد این شرکت بپردازیم.
وی در ادامه گفت : در نشست با مدیرعامل و بازدیدی که از خطوط تولید این مجموعه داشتیم شاهد رونق تولید در این شرکت بودیم که نشان از کم اثر شدن تحریم ها در صنعت خودروسازی دارد و این حاصل مدیریت دقیق و تلاش کارکنان است که جای بسی تقدیر و تشکر از تلاشگران این مجموعه دارد.
بیژن زاهدی فرد مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان با اشاره به اهمیت و نقش بازرسی و پاسخگویی گفت : از سال گذشته با رهنمودهای آقای مهدوی عادل مدیر بازرسی و نظارت گروه صنعتی ایران خودرو این موضوع در دستور کار ایران خودرو خراسان قرار گرفت و براساس آن، مدل ارتقاء نظام سلامت اداری مبتنی بر شفافیت ، پاسخگویی ، قانون گرایی و ترویج اخلاق حرفه ای ایجاد شده است. وی همچنین یکی از چالش های موجود در صنعت خودرو را اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه بخصوص به مشتریان و مصرف کنندگان دانست که می تواند نقش بسزایی در همراهی و استفاده از ظرفیت های موجود ایجاد نماید تا بتوانیم از شرایط سخت موجود عبور کرده و شاهد رونق بیشتر در تولید باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran