بازدید رییس شعبه ۴ تامین اجتماعی مشهد، از شرکت ایران خودرو خراسان

به مناسبت هفته تامین اجتماعی، رییس شعبه ۴ تامین اجتماعی مشهد به همراه جمعی از کارکنان این شعبه از شرکت ایران خودرو خراسان بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان، رییس شعبه ۴ تامین اجتماعی مشهد، هدف اصلی بازدید از شرکت ایران خودرو خراسان را ارتباط نزدیک و عرض خداقوت به کارکنان دانست و گفت: امروز به همراه جمعی از همکارانم در اینجا حضور یافتیم تا ضمن خداقوت پاسخگوی سوالات و مشکلات کارکنان باشیم.
حسن ارباب با اشاره به ارائه خدمات غیر حضوری تامین اجتماعی در راستای تسهیل در انجام امور کارکنان افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی شرکت ایران خودرو خراسان و عدم دسترسی آسان کارکنان به مرکز، خدمات غیر حضوری برای رفع مشکلات ایجاد شده است.
وی اظهار کرد: کلیه کارکنان جهت انجام تمامی امور بیمه ای خود می توانند با مراجعه به سایت تامین اجتماعی به آدرس www.es.tamin.ir بدون حضور در مرکز امور جاریه خود را انجام دهند.
مدیر واحد منابع انسانی شرکت ایران خودرو خراسان با اشاره به ارتباط موثر و دو سویه میان شرکت و سازمان تامین اجتماعی گفت: در راستای تسهیل امور بیمه کارکنان تعاملات بسیار خوبی با شعبه ۴ تامین اجتماعی که محل بیمه پردازی کارکنان ایران خودرو می باشد صورت گرفته تا خدمات به شکل شایسته ای به کارکنان شرکت ارائه گردد.
مجید خاتمی افزود: تسهیل روابط کارکنان، تسهیل در رسیدگی مستندات و سوابق بیماری ها در نیشابور، پرداخت غرامت بیماری ها و تسریع رسیدگی به درخواست ها از قبیل: از کار افتادگی همکاران و سایر خدمات بیمه ای از جمله مهم ترین خدماتی است که در جهت تسهیل امور بیمه ای کارکنان صورت گرفته است.
خاتمی حضور رییس شعبه ۴ تامین اجتماعی در شرکت ایران خودرو خراسان را اقدامی موثر توصیف کرد و در این باره عنوان کرد: مدیران و مسئولان شعبه ۴ تامین اجتماعی در این بازدید از نزدیک با سختی ها و شرایط کار کارکنان آشنا شدند و این عامل مهمی خواهد بود تا در ارائه خدمت رسانی به همکاران نگرش بهتری صورت پذیرد.
وی در خصوص پاسخگویی و ارائه مشاوره لازم در زمینه امور بیمه به کارکنان شرکت گفت: برنامه ریزی های مناسبی انجام شده تا مسئول امور بیمه شدگان در مقاطع فصلی با برپایی میز خدمت در شرکت، ملاقات حضوری جهت رفع مشکلات کارکنان در شرکت داشته باشند.
شایان ذکر است در پایان این بازدید لوح تقدیری از طرف مدیرکل تامین اجتماعی استان به بیژن زاهدی فرد مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان اهدا گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran