ایران خودرو خراسان به عنوان واحد نمونه جشنواره امتنان برگزیده شد

هم‌زمان با هفته کار و کارگر از شرکت ایران خودرو خراسان به عنوان واحد نمونه خراسان رضوی سال ۱۳۹۸ در سی‌ و یکمین جشنواره «امتنان» تقدیر شد.
به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان، در آیین پایانی سی ‌و یکمین جشنواره امتنان که با حضور علیرضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی روز پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در محل استانداری برگزار شد، از مهندس زاهدی فرد مدیر عامل ایران خودرو خراسان و همچنین نماینده گروه کار و کارگر نمونه با اهدای تندیس و لوح تقدیر تجلیل شد.
همچنین در این مراسم آقایان سید حامد حسینی صالح به نمایندگی از سه گروه کار نمونه و احمد فهیمی به نمایندگی از دو کارگر نمونه منتخب از شرکت ایران خودرو خراسان به ترتیب به عنوان گروه کار نمونه و کارگر نمونه در سال ۹۸ انتخاب شدند.
در مرحله استانی آقایان سیدحامد حسینی صالح، مسعود خرمي، محمدرضا عزیز آبادی و هادی مهدوی به سبب طراحی و ساخت دستگاه تمام اتوماتیک ظرفشوی صنعتی، حسين نيازي، علي جاوداني حلاج مشهد، علي اكبر نامدار بابت طراحي و ساخت صندلی ارگونومیک، محمد بيات ترك، مهدی محمدی، حسن تاتار و جابر بلندی بدلیل داخلی سازی دستگاه تزریق روغن گیربکس خط موتور مونتاژ۲ ایران خودرو خراسان به عنوان کارگروه های نمونه و آقایان احمد فهيمي به خاطر داخلی سازی دستگاه آنالیز و کنترل کیفیت پخت رنگ خودرو (گراف) و احسان نقاش زاده بدلیل مصرف قطعات راکد صفحه ‏محافظ حرارتي ‏منيفولد دود در انبارهای مازاد و بلاتکلیف به عنوان کارگران نمونه استانی انتخاب شده اند.
این مراسم به منظور معرفی و تجلیل از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه سال ۱۳۹۸ خراسان رضوی با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در دوران مقابله با ویروس کرونا برپا شد.
گفتنی است شرکت ایران خودرو خراسان برای ششمین سال متوالی به عنوان واحد نمونه این جشنواره انتخاب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran