اهدای یک میلیونمین خودروی تولیدی به خیریه گلستان علی(ع)

یک میلیونمین خودرو تولیدی شرکت ایران خودرو خراسان به بزرگترین مرکز نگهداری از فرزندان بی سرپرست در کشور اهداء شد.
به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان، مراسم اهدای این خودرو با حضور مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان، مدیرعامل موسسه خیریه گلستان علی(ع)، اعضای هیئت مدیره، مدیران واحدهای حراست و ارتباطات شرکت، کارکنان آن موسسه وتعدادی از کودکان بی سرپرست تحت پوشش و جمعی از مردم در محل آن موسسه برگزار شد.
در این مراسم رضاییان، مدیرعامل موسسه خیریه گلستان (علی ع) به نیابت از سایر اعضای هیئت مدیره و کارکنان و فرزندان تحت پوشش آن موسسه، از شرکت ایران خودرو خراسان برای مشارکت در این امر خیر و خدا پسندانه تشکر و قدردانی نمود و گفت: این نشان دهنده توجه بزرگترین شرکت صنعتی شرق کشوربه مقوله های اجتماعی است .
در ادامه مهندس زاهدی فرد، مدیر عامل شرکت ایران خودرو خراسان، فعالیت شرکت ایران خودرو خراسان را زمینی دانست که با کمک به  فرزندان تحت پوشش این موسسه با شخصیت آسمانی آنها ادغام شده است. وی اقدام انجام شده را در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی شرکت ایران خودروخراسان دانست و نسبت به همکاری بیشتر شرکت تحت مدیریتش با آن موسسه اعلام آمادگی نمود.
لازم به ذکر است موسسه خیریه گلستان علی(ع) بزرگترین مرکز نگهداری از فرزندان بی سرپرست و بدسرپرست در کشور است. این موسسه در سال ۸۳ تاسیس شد و در حوزه های بهداشت، تغذیه، تحصیل، ورزش، مهارت های زندگی، اشتغال، مسکن و ازدواج به فرزندان بی سرپرست ارایه خدمات می دهد. در این موسسه تعداد ۱۰ مرکز شبانه روزی شامل خانه فرزندان، خوابگاه دانشجویی پسران و دختران، مهد کودک ویژه فرزندان زنان شاغل سرپرست خانوار و تعدادی واحدهای مستقل فعالیت می نمایند.          

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran