امضای تفاهم نامه همکاری شرکت ایران خودرو خراسان و خانه مطبوعات و رسانه های استان

آئین امضای تفاهم نامه همکاری بین شرکت ایران خودرو خراسان و خانه مطبوعات و رسانه های استان خراسان رضوی با حضور مدیر و اعضای هئیت مدیره این نهاد در شرکت ایران خودرو خراسان برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان: رئیس و اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان خراسان رضوی به همراه جمعی از مدیران، سردبیران، دبیران و خبرنگاران روزنامه ها و خبرگزاری ها و رسانه های مختلف صبح امروز سه شنبه ۱۸ شهریور ماه با حضور در شرکت ایران خودرو خراسان و پس از بازدید از سالن های تولیدی در آئین امضای تفاهم نامه همکاری خانه مطبوعات و رسانه استان و شرکت ایران خودرو خراسان شرکت نمودند.
در ابتدای جلسه محمودی رئیس خانه مطبوعات و رسانه های استان گفت: امروز علاوه بر تکنولوژی ساخت خودرو در سالن های تولیدی این شرکت شاهد نظم و همت عزیزانی بودیم که در عرصه جهاد اقتصادی فعال هستند.
وی افزود: در سالی که جهش تولید توسط مقام معظم رهبری یک اولویت نامیده شده این تفاهم نامه می توانند آغازی بر پیوند ارزشمند رسانه با صنعت باشد، این اتفاق و همدلی و ارائه اخبار جهادگران خط مقدم تولید خودرو، باعث اعتماد مردم خواهد شد.
رئیس خانه مطبوعات و رسانه استان در ادامه عنوان کرد: افتتاح دفتر ارتباطات و رسانه شرکت ایران خودرو خراسان نشان دهنده اهمیت دادن این شرکت به رسانه می باشد، قطعنا رسانه هم در کنار ایران خودرو خراسان جهت رقم زدن اتفاقات خوب از خطه خورشید خواهد بود.
مهندس زاهدی فرد مدیر عامل شرکت ایران خودرو خراسان در ادامه این مراسم در سخنانی اظهار داشت: مهمترین مبحث در تولید شناخت تامین کننده، تولید کننده و مصرف کننده از پروسه کاری یکدیگر می باشد که رسانه و خانه مطبوعات در آشنایی ذینعفعان با یکدیگر می توانند مثمر ثمر باشد.
وی خاطر نشان کرد:رسانه می تواند با ارائه راهکار و پیگیری آن تا حصول نتیجه به تولید کمک نمایند. زاهدی فرد افزود در راه تولید مشکلات و معضلات فراوانی قرار دارد که شناخت آنها و پیگیری جهت حل آن می تواند از سوی رسانه دنبال شود. تمامی مشکلات در سایه تعامل رفع خواهد شد که امیدواریم این تفاهم نامه در ادامه به تعامل بیشتر رسانه و صنعت بیانجامد.
در پایان جلسه، تفاهمنامه همکاری بین شرکت ایران خودرو خراسان و خانه مطبوعات و رسانه استان توسط مدیران دو مجموعه به امضاء رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran