استقرار سامانه جامع برنامه ریزی منابع سازمانی ERP در ایران خودرو خراسان

شرکت ایران خودرو خراسان و شرکت ایران فاوا گسترش تفاهم نامه همکاری در زمینه استقرار سامانه جامع برنامه ریزی منابع سازمانی ERP امضا کرده‌اند.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان، در راستای استراتژی های گروه صنعتی ایران خودرو در مسیر توسعه و استفاده بهینه از تکنولوژی های روز دنیا در صنعت خودروسازی، طرح استقرار سامانه جامع برنامه ریزی منابع سازمانی ERP به همت واحد فناوری اطلاعات شرکت ایران خودرو خراسان در این شرکت آغاز شد.
روز شنبه مورخ ۹ اردیبهشت ماه(۱۴۰۲) در نشست مشترکی که با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران هر دو شرکت در محل سالن مرکزی شرکت ایران خودرو خراسان برگزار شد، تفاهم نامه همکاری اجرا و پشتیبانی طرح ERP میان دو شرکت به امضا رسید.
این پروژه شامل نصب و راه اندازی سیستم SAP در بخش‌های مالی،لجستیک ،کیفیت ، تولید و … است. با پیاده سازی این سیستم ، شرکت ایران خودرو خراسان قادر خواهد بود تا فرآیندهای کسب و کار خود را بهبود بخشیده و به صورت موثرتری با مشتریان و تامین کنندگان خود ارتباط برقرار کند. همچنین، با استفاده از این سیستم، شرکت قادر خواهد بود تا داده‌های خود را به صورت دقیق‌تر و در زمان کوتاه‌تر جمع آوری و تحلیل کند. گروه مشاوران فاوا ایران خودرو نیز با شرکت ایران خودرو خراسان همکاری خواهد کرد تا به این شرکت در انتخاب و پیاده سازی بهترین راه حل‌های SAP کمک کند.
شایان ذکر است، با راه اندازی این پروزه در ایران خودرو خراسان به عنوان دومین سایت گروه صنعتی ایران خودرو گام مهمی در یکپارچگی سیستم های نرم افزاری در گروه صنعتی برداشته شده است./ش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran