اختتامیه چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارو تلاش استان و ششمین جشنواره خانواده بزرگ ایران خودرو خراسان

مراسم اختتامیه مسابقات با حضور مدیران و مسئولان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شرکت ایران خودرو خراسان در سالن همایش های این اداره برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان: چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی کارگران استان وششمین جشنواره قرآنی ایران خودرو خراسان با هدف ترویج فرهنگ قرآنی بین جامعه کار و تلاش استان و همچنین خانواده بزرگ ایران خودرو خراسان با حضور عده کثیری از کارگران استان و کارکنان ایران خودرو خراسان و خانواده ایشان در رشته های حفظ، قرائت ، ترتیل، اذان، ترجمه و تفسیر قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه در شرکت ایران خودرو خراسان برگزار شد.

بعد از مشخص شدن نفرات برتر توسط داوران مطرح کشوری این مسابقات، مراسم اختتامیه هر دو جشنواره در روز پنجشنبه ۱۴ آذر ماه ۱۳۹۸ با حضور مهندس زاهدی فرد مدیر عامل شرکت ایران خودرو خراسان به همراه جمعی از مدیران این شرکت ، مهندس بابایی کارآفرینی و اشتغال،مهندس حکمتی پور مدیر پشتیبانی اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی و تعدادی از و مسئولین این اداره کل و خانواده نفرات برتر برگزار گردید.

در ابتدای مراسم مهندس ولیان معاونت اجتماعی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص فعالیت های معاونت تحت نظارت خود گفت: در امور فرهنگی و قرآنی فعالیت چشمگیری داشتیم، شناخت ۱۰۰ محفل انس با قرآن در مجامع کارگری و ساماندهی آنها،  برگزاری مسابقات تواشیح کارگران کشور به میزبانی خراسان و عقد قرارداد با موسسه های قرآنی به منظور رشد و توسعه مفاهیم قرآنی در جوامع کارگری از جمله فعالیت های این معاونت در امور فرهنگی می باشد.

در ادامه مراسم زاهدی فرد مدیر عامل ایران خودرو خراسان به ایراد سخن پرداخت و گفت: رضایت عزیزان در اداره تعاون، کار و رفاه اجنماعی از برگزاری جشنواره قرآنی توسط ایران خودرو خراسان باعث خوشحالی بنده و کارکنان این شرکت است. وی در ادامه افزود: بعد از یک سال حضور و جاری سازی فرآیند ها در شرکت، به مسایل مربوط به مسئولیت پذیری اجتماعی در قبال کارکنان، خانواده آنها، ذینفعان و جامعه پیرامونی پرداختیم که جشنواره قرآنی هم در همان چارچوب برگزار شد.

وی در پایان سخنان خود افزود: در ایران خودرو خراسان سعی شده اخلاق سرلوحه همه امور قرار بگیرد.

در پایان این مراسم به نفرات برتر رشته های مختلف لوح تقدیر و جوایز نقدی اهداء گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran