آغاز تولید انبوه هایما ۸S از مهرماه

آغاز تولید انبوه هایما ۸S از مهرماه/ برنامه احداث سالن پرس در ایران‌خودرو خراسان

مدیرعامل ایران‌خودرو خراسان از آغاز تولید انبوه هایما ۸S از مهر امسال خبر داد و گفت: نمونه‌های اولیه محصول به تولید رسیده و تا پایان سال، تولید پنج هزار دستگاه از آن هدف‌گذاری شده است.

بیژن زاهدی فرد در حاشیه بازدید از نمایشگاه خودرو مشهد گفت: ۷X دیگر محصول ایران‌خودرو خراسان است که بهمن ماه معرفی و تولید آزمایشی آن آغاز خواهد شد.
وی افزود: ایران‌خودرو خراسان در پی تحقق اهداف استراتژیک خود، سال گذشته وانت آریسان را به سبد محصولات خود اضافه کرد و در حال حاضر برنامه تولید این محصول روزانه ۴۰ دستگاه است که با تامین به موقع قطعات امکان افزایش به ۷۰ دستگاه نیز وجود دارد.
زاهدی فرد با اشاره به ظرفیت تولید سالانه بیش از ۱۵۰ هزار دستگاه خودرو در ایران خودرو خراسان گفت: این سایت تولیدی، تجربه تولید ۱۶۴ هزار دستگاه در سال را نیز داشته‌ است.
مدیرعامل ایران‌خودرو خراسان با بیان این‌که تاکنون نزدیک به ۸۵ درصد برنامه‌های تولید امسال محقق شده گفت: ‌مجموع اقدامات انجام شده در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین تاکنون منجربه اشتغال ۳۴۱ نفر شده که تاپایان سال بالغ بر۷۵۰ نفر خواهد شد.
وی افزو: یکی دیگر از اهدافی که در بهمن ماه محقق خواهد شد، افزایش تیراژ تولید خودروهای شاسی بلند ایران‌خودرو است که به ظرفیت تولید روزانه ۲۲۰ دستگاه خواهیم رسید.
زاهدی فرد با بیان این‌که سایت خراسان دارای زنجیره کامل تولید خودرو است، گفت: با مشخص شدن خودروی جایگزین پارس در خراسان، پروژه احداث سالن پرس در این سایت در دست مطالعه و تصمیم گیری است.
وی تصریح کرد: با اجرای این پروژه، ایران خودرو خراسان به قطب سوم خودروسازی کشور تبدیل می شود که این اقدام باعث رونق صنعتی و اقتصادی استان خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran