گزارش دومین روز ازسومین جشنواره ورزش گروه صنعتی؛ جام هایما

سابقات سومین روز از سومین جشنواره ورزشی گروه صنعتی ایران خودرو، جام هایما، که در شرکت ایران خودرو خراسان در حال برگزاری است ، در رشته های فوتسال، شطرنج، بدمینتون و دارت پی گیری شد.
به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان، این مسابقات در روز شنبه ، ۲۸ بهمن ماه، با انجام دو بازی فوتسال دنبال شد. در این بازی ها ابتدا تیم مهرکام پارس موفق شد با نتیجه ۴ بر ۳ تیم تعاونی خاص را شکست دهد. در بازی دوم دو تیم قدرتمند ایران خودرو تهران و ایران خودرو خراسان رو درروی هم قرار گرفتند که در یک بازی دیدنی و جذاب ، تیم ایران خودرو خراسان توانست با نتیجه ۴ بر ۲ تیم قدرتمند ایران خودرو را شکس دهد.       
نتایج نهایی مسابقات دارت نیز از این قرار است : نفر اول آقای ناصر اصغری از تام ایران خودرو، نفر دوم سید محمد موسوی از ایران خودرو خراسان ، نفر سوم مرتضی بهشتی از ایران خودرو خراسان و نفر چهارم حجت قاسم آبادی از ایران خودرو خراسان.
نتایج نهایی مسابقات بدمینتون از این قرار است: مقام اول حسین رحمانی از ایران خودرو تهران، مقام دوم سید عبدا… هاشمی از ایران خودرو تهران و مقام سوم امیر محمد صیانت از ایرن خودرو خراسان.
این مسابقات در روز یکشنبه ۲۹ بهمن ماه در رشته شطرنج و ادامه مسابقات فوتسال دنبال خواهد شد و در همین روز مراسم اختتامیه مسابقات سومین دوره جام هایما نیز برگزار خواهد شد.   
 
مسابقات دومین روز از سومین جشنواره ورزشی گروه صنعتی ایران خودرو، جام هایما، که در شرکت ایران خودرو خراسان در حال برگزاری است ، در رشته فوتسال  پی گیری شد.
به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان، این مسابقات در روز جمعه ، ۲۷ بهمن ماه، با انجام ۴ بازی  در نوبت های صبح و عصر دنبال شد و پنج تیم حاضر که به صورت دوره ای با هم رقابت می کنند به مصاف هم رفتند.  
در بازی نخست تیم های فوتسال ایران خودرو و تعاونی خاص در مقابل هم قرار گرفتند  که در پایان تیم ایران خودرو موفق شد با نتیجه پرگل ۷ بر ۲ تعاونی خاص را شکست دهد. در بازی دوم نیز تیم فوتسال ایران خودرو دیزل با نتیجه ۳ بریک بر مهرکام پارس غلبه کرد.
 سومین بازی در این روز بین تیم های ایران خودرو خراسان  و ایران خودرو دیزل برگزار شد. این بازی دروقت قانونی با نتیجه یک بر یک مساوی پایان یافت و در ضربات پنالتی ایران خودرو خراسان موفق شد با نتیجه ۳ بر دو بر تیم ایران خودرو دیزل غلبه کند. بازی بعدی نیز بین تیم های ایران خودرو تهران و مهرکام پارس بود که تیم ایران خودرو با نتیجه پرکل ۵ بر ۲ بر مهرکام پارس غلبه کرد.
سومین روز این بازی ها در روز شنبه ۲۸ بهمن ماه با ادامه بازی های فوتسال پی گیری خواهد شد. هم چنین مسابقات سایر رشته های ورزشی مانند بدمینتون، شطرنج، دارت و فوتبال دستی نیز از روز شنبه آغاز خواهد شد. اختتامیه این  دوره از بازی ها در روز یکشنبه ۲۹ بهمن ماه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran