کسب مقام قهرمانی آتش نشانان ایران خودرو خراسان در مسابقات عملیاتی ترکیبی آتش نشانان کشور

آتش نشانان ایران خودرو خراسان رتیه اول دومین دوره مسابقات عملیاتی ترکیبی قهرمانی آتش نشانان کشور را از آن خود کردند.
به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان؛ دومین دوره مسابقات عملیاتی ترکیبی قهرمانی آتش نشانان کشور در روز هشتم شهریور ماه به میزبانی شهرستان مهدیشهر سمنان برگزار شد.
در این مسابقات ۱۹ تیم از آتش نشانان سراسر کشور حضور داشتند که در پایان تیم های ایران خودرو خراسان ، تبریز، قوچان و تهران به ترتیب مقام های اول تا چهارم را کسب نمودند. در مسابقات انفرادی نیز آقای محمد رفیعی از ایران خودرو خراسان به عنوان آتش نشان برتر از سایر رقبا پیشی گرفت. این مسابقات بر اساس استاندارد های اروپا و آمریکا طراحی شده بود و سناریوی آن یک حریق واقعی را به تصویر میکشید که آتش نشانان می بایست با دقت، قدرت ، سرعت و مهارت آیتم ها مسابقه را پشت سر بگذارند.این دوره از مسابقات با همکاری انجمن آتش نشانان و امدادگران و فدراسیون ورزش های همگانی و با حضور مقامات استانی سمنان برگزار گردید. شایان ذکر است هدف از برگزاری این مسابقات شناسایی توان عملیاتی ترکیبی آتش نشانان عنوان شده است.
اعضای تیم آتش نشانی ایران خودرو خراسان که در این مسابقات حضور داشتند عبارتند از: آقای جواد ناظر ، محمد رفیعی، محمد حمیدی ثانی و اصغر ایروانی
لازم بذکر است در اولین دوره این مسابقات که در نیشابور برگزار شده بود آتش نشانان ایران خودرو خراسان مقام چهارم کشوری را کسب نموده بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran