کسب عناوین افتخارایران خودرو درکنفرانس بین المللی سوزوکی

با اجرای پروژه فیس لیفت گرند ویتارا توسط شرکت ایران خودرو خراسان و به تبع آن افزایش فروش و ایجاد جذابیت محصول در مقایسه با سایر رقبا و همچنین افزایش ظرفیت تولید این محصول با اختصاص خط مونتاژ۳ سایت خراسان، گروه صنعتی ایران خودرو موفق به کسب سه جایزه در کنفرانس بین المللی سوزوکی در سال ۲۰۱۸ شود.

به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان، هر ساله در حاشیه کنفرانس بین المللی شرکت سوزوکی، جوایزی در حوزه های مختلف اهداء می گردد که جوایز بیشترین رشد فروش، بیشترین میزان فروش و بیشترین حجم خرید قطعات CKD در حوزه آفریقا، خاورمیانه و جنوب آسیا در سال ۲۰۱۸ به گروه صنعتی ایران خودرو تعلق گرفت.

این کنفرانس با هدف تبادل نظر در جهت بهبود همکاری ها و مباحث فروش، خدمات پس از فروش در آینده، توسط شرکت سوزوکی با شرکای تجاری اش برگزار می گردد که امسال توسط سایت ماروتی سوزوکی در دهلی نو برگزار گردید.

لازم به ذکر است از زمان تولید خودروی سوزوکی گراند ویتارا در سایت خراسان، این محصول همواره در ارزیابی های ماهیانه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با دریافت چهار ستاره کیفی در صدر محصولات کلاس قیمتی خود قرار دارد.  تولید سوزوکی گراند ویتارا ازسال ۱۳۸۶ در شرکت ایران خودرو خراسان آغاز شد و تاکنون مدل های  ۲۰۰۰ ،  ۲۴۰۰ و فیس لیفت این محصول در سایت خراسان تولید و روانه بازار شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran