پیاده سازی پروژه ERPSAP در ایران خودرو خراسان

در راستای ارتقای بهره وری و قابلیت های سازمانی ،اجرای پروژه ERP/SAP در شرکت ایران خودرو خراسان در حال انجام می باشد .
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان ، مدیر واحد طرح و برنامه ایران خودرو خراسان با بیان این مطلب گفت: این پروژه در قالب پروژه Main گروه صنعتی اجرا می گردد که در حال حاضر دو فاز از ۴ فاز پروژه به اتمام رسیده و فاز سوم در حال نهایی سازی است .
مهندس رستم زادگان افزود: درفاز سوم موسوم به REALIZATION،تنظیمات مورد نیاز بر اساس فرآیندهای تعریف شده فاز قبل، در سیستم صورت می پذیرد. آموزش های کاربران، تعریف نقش ها و مسئولیت ها در سیستم و استخراج دیتاهای موجود و جدید از مهمترین فعالیت های این فاز است .
وی در ادامه اظهار داشت: یکی از رویکردهای مدیریت در این فاز، آشنایی سریع کاربران با نرم افزار و فرآیندهای تعریف شده و ایفای نقش بیشتر تیم اجرایی ((business  در فعالیت های مرتبط می باشد  تا با لحاظ نمودن دانش و آگاهی عملیاتی، گلوگاه های احتمالی شناسایی شده و اجرای اثربخش را در فاز بعد شاهد باشیم.
مدیر واحد طرح و برنامه ایران خودرو خراسان با اشاره به این که در حال حاضر آموزش اولیه سیستم تحت عنوان unit test  صورت پذیرفته و آموزش های فرآیندی Integration Test  در ماه آتی برنامه ریزی شده است افزود: با اجرای این سیستم ضمن ایجاد یکپارچگی در اطلاعات و دیتاهای سازمان، امکان برنامه ریزی، سازماندهی، نظارت و کنترل یکپارچه در فرآیندهای عملیاتی و مالی شرکت های موجود در دامنه پروژه میسر شده که موجب ارتقای بهره وری و اثر بخشی در سیستم خواهد شد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran