پایان تولید ایران خودرو خراسان در سال ۱۳۹۶

ایران خودرو خراسان با تولید ۱۶۳هزار و ۵۶۳ دستگاه خودرو در سال ۱۳۹۶ بیشترین رکورد تولید سالانه خود را به ثبت رساند.
به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان؛ در آخرین روز کاری سال ۱۳۹۶ شرکت ایران خودرو خراسان با تولید ۱۴۵هزار و ۴۰۰ دستگاه پژو ۴۰۵، ۵هزار و ۹۹دستگاه سوزوکی گراند ویتارا و ۱۳هزار و ۶۴دستگاه از خانواده ی هایما توانست بیشترین رکورد تولید سالیانه خود را از بدو تاسیس تا کنون به ثبت رساند.
رشد ۱۷درصدی تولیدات ایران خودرو خراسان در سال ۹۶ نسبت به سال ۹۵ باعث شد که سهم تولیدات ایران خودرو خراسان بیش از ۲۳درصد کل تولیدات گروه صنعتی ایران خودرو را شامل شود. در کنار رشد کمی محصولات ایران خودرو خراسان تنوع تولید نیز قابل توجه است به طوری که در سال ۹۶ با ورود محصول جدید هایما اس ۵ به چرخه تولید این شرکت تنوع محصولات انحصاری تولیدی در این شرکت به ۵نوع رسید.
در این میان با توجه به تلاش های صورت گرفته در جهت ارتقای کیفی محصولات ایران خودرو خراسان این محصولات رتبه درخوری را در جدول کیفی خودروهای تولید داخل به خود اختصاص داده اند. به طوری که طبق گزارش های سازمان کنترل کیفیت و استاندارد ایران سوزوکی گراند ویتارا و هایما اس ۷ به ترتیب چهار و سه ستاره کیفی را کسب کرده اند. هم چنین پژو ۴۰۵ نیز در سال ۹۶ توانست پس از اجرای ۳۶ پروژه کیفی دومین ستاره را کسب کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran