هم زمان با روز ملی درختکاری صورت گرفت غرس دو هزار اصله نهال در ایران خودرو خراسان

در پانزدهم اسفندماه، هم زمان با روز ملی درختکاری، با حضور مدیریت عامل و جمعی از مدیران و کارکنان شرکت، تعداد دو هزار اصله نهال در فضای سبز شرکت ایران خودرو خراسان کاشته شد. 
به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان، مسوول قسمت خدمات شهری ایران خودرو خراسان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : طی سه سال گذشته تعداد دو هزار اصله نهال سنجد در گلخانه های شرکت کشت و پرورش  داده شد  که در روز جاری و هم زمان با روز ملی درختکاری با حضور مدیریت عامل، پروژه غرس این نهال ها در زمینی به وسعت بیش از ۳هزار مترمربع آغاز شد.
مهندس صباغی اجرای این طرح را در ادامه پروژه توسعه فضای سبز شرکت ایران خودرو خراسان دانست و افزود: در دو سال گذشته تعداد دوازده هزار اصله نهال ارغوان که از گیاهان مقاوم به خشکی است در سطح شرکت کاشته شد که با این احتساب فضای سبز شرکت به بیش از ۱۰۰هکتار گسترش یافته است.
وی در مورد پروژه های آتی فضای سبز شرکت اظهار داشت: با مساعدت مدیریت عامل به زودی طرح آبیاری مکانیزه به مرحله اجرا در خواهد آمد. با اجرای این طرح   راندمان آبیاری به ۹۰درصد خواهد رسید که علاوه بر کاهش اتلاف آب هزینه آبیاری نیز کاهش خواهد یافت.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran