نخستین جشنواره طبخ غذای ایرانی برگزار شد

با همکاری واحدهای منابع انسانی و ارتباطات و امور بین الملل، اولین دوره جشنواره طبخ غذای ایرانی در بین خانواده های همکاران ساکن در مجتمع های سمند و پارس بینالود برگزار شد. در این جشنواره که با استقبال گرم خانواده ها روبرو شد، همسران محترم همکاران ، با پخت انواع غذاهای محلی و سنتی ، هنر آشپزی خود را به نمایش گذاشتند. داوری این جشنواره نیز برعهده دو تن از داوران سازمان فنی و حرفه ای استان بود که برای داوری این مراسم دعوت شده بودند.
 پس از تست تمامی غذاها توسط هیئت داوران که بیش از یک ساعت به طول انجامید، سه نفر برتر که بهترین کیفیت پخت غذا را عرضه کرده بودند انتخاب شدند. برندگان نخستین دوره جشنواره عبارتند از : نفر اول همسرهمکارآقای علی مقیمی  و برنده جایزه ماکروفر، نفر دوم همسرهمکار آقای مهدی عابدی فر  برنده جایزه زود پز و پلوپز و آبمیوه گیری ، نفر سوم همسر همکار آقای سید حمید حسینی برنده جایزه زود پز و پلوپز ، نفر چهارم همسر همکار مهدی کوشکی و نفر پنجم همسر همکار محسن پدری که برنده حضور رایگان در دوره کلاس آشپزی و قنادی سازمان فنی و حرفه ای شدند.   
در حاشیه این جشنواره نیز برنامه های مختلفی به مرحله  اجرا در آمد که از آن جمله می توان به برگزاری مسابقه نقاشی برای فرزندان همکار، قرعه کشی در بین حاضران و مسابقه پرتاب دارت اشاره کرد که هر کدام از برنامه ها با اهدای جوایزهمراه بود. در پایان برنامه نیز به کلیه شرکت کنندگان به رسم یادبود جایزه ای از طرف شرکت اهداء شد.   

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran