عرضه دو محصول جدید ایران خودرو خراسان در دهه مبارک فجر

دو محصول جدید تولیدی شرکت ایران خودروخراسان، سوزوکی گرادویتارای اتوماتیک فیس لیفت و هایما اس ۷ اتوماتیک توربو شارژ، در سبد فروش محصولات گروه صنعتی ایران خودرو در دهه مبارک فجر قرار گرفت. 
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان به نقل از ایکوپرس، مصطفی خان کرمی، معاون بازریابی و فروش ایران خودرو، با تبریک فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر، از عرضه محصولات جدید ایران خودرو در طرح ویژه دهه فجر امسال خبر داد وگفت: شرکت ایران خودرو دردهه مبارک فجر، علاوه بر عرضه محصولات به روش های مختلف و متنوع، شرایط فروش برای چهار محصول جدید تندر۹۰ اتوماتیک پلاس (فیس لیفت)،هایما اس ۷ اتوماتیک توربوشارژ، سوزوکی گراند ویتارا اتوماتیک فیس لیفت آپشن و پژو ۲۰۷ آی را نیز ایجاد کرده است.
با اعلام این خبر از سوی معاونت بازریابی و فروش ایران خودرو، این برای نخستین بار است که تعداد محصولات جدید عرضه شده ایران خودرو خراسان و تهران در بازار یکسان می باشد. این موفقیت مرهون تلاش و همدلی کلیه کارکنان زحمتکش ایران خورو خراسان است.
لازم به ذکر است از ابتدای تاسیس  ایران خودرو خودرو خراسان تاکنون، محصولات پژو پارس، پژو ۴۰۵، سوزوکی گراند ویتارا و هایما اس ۷ تولید شده است. گراند ویتارای جدید و هایما توربو شارژ به تازگی در خط تولید ایران خودرو خراسان قرار گرفته که  استقبال مشتریان در بازار را در پی داشته است.  این دو محصول در ارزیابی های شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران، در رده قیمتی خود، در صدر جدول کیفی خودروهای ساخت داخل قرار دارد.  
 
      

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran