صنعتگران نصف جهان در ایران خودرو خراسان

اعضای اتاق بازرگانی استان های اصفهان و خراسان در نشستی با مدیریت عامل شرکت ایران خودرو خراسان، دغدغه های خود را در بخش صنعت، به بحث و تبادل نظر گذاشتند.
به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان؛ در این نشست مدیریت عامل ایران خودرو خراسان با ابراز خرسندی از میزبانی صنعتگران اصفهانی، به معرفی شرکت تحت مدیریتش پرداخت و اظهار اشت:  در حال حاضر در ایران خودرو خراسان حدود ۵هزار نفر در سه شیفت کاری شاغلند و چهار محصول هایما اس۷ معمولی و توربو، سوزوکی گراند ویتارا و پژو ۴۰۵ را تولید می کنند.
مهندس زاهدی فرد به ربات های پاشش، یکی از پروژه های بزرگ شرکت که به تازگی در سالن رنگ راه اندازی شده اشاره کرد و گفت: با راه اندازی این پروژه، با صرفه جویی ۷۰درصدی در مصرف رنگ، سرعت تولید به ۳۰دستگاه خودرو در ساعت افزایش یافته است. به گفته وی در حال حاضر ۲۵درصد از تولیدات گروه صنعتی ایران خودرو از محصولات ایران خودرو خراسان می باشد که با ورود خودروهای جدید این سهم به ۳۰درصد نیز قابل افزایش است.
وی در مورد سایر پروژه های مهم و تاثیرگذاری که در سایت خراسان راه اندازی شده است افزود: در مبحث انرژی به تازگی ایران خودرو خراسان موفق به کسب گواهینامه استاندارد ایزو۵۰۰۰۱ شده که به موجب آن تمام مصرف کننده های انرژی در سطح سایت دارای کنتور هستند و به صورت لحظه ای و برخط مصرف انرژی آنها رصد می شود. پروژه مهم دیگر ما در حوزه حفظ منابع آبی بوده که توانستیم با راه اندازی تصفیه خانه پساب صنعتی و بهینه سازی و تغییرات در سیستم سالن رنگ، مصرف آب را به ازای هر خودرو از ۳،۲ به ۱،۷ مترمکعب کاهش دهیم که میانگین جهانی آن نیز همین مقدار است. این پروژه باعث شد سالانه ۲۵هزار مترمکعب آب از سفره های زیر زمینی کمتر برداشت کنیم که خود کمک بزرگی در جلوگیری از بحران آب منطقه می باشد که  در این چند سال گریبانگیر کشور شده است.
بعد از صحبت های مهندس زاهدی فرد، آقای دکترسبحانی مدیرعامل فولاد مبارکه و رییس کمسیون صنعت اتاق اصفهان، مهندس رناس نایب رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان و ریاحی دبیر کمیسیون اتاق بازرگانی استان خراسانبا بیان دیدگاه های خود به  بحث و تبادل نظر پرداختند. در پایان این نشست میهمانان به همراه مهندس زاهدی فرد از سالن های تولیدی شرکت بازدید کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran