زمان قرعه کشی تعاونی اعتبار در استان خراسان اعلام شد

نخستین قرعه کشی فصلی تعاونی اعتبار در استان خراسان در تاریخ سی ام آذرماه سال جاری انجام خواهد شد.

 
به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان، مدیریت تعاونی اعتبار گروه صنعتی در استان خراسان با اعلام این خبر گفت: این همان وعده ای بود که در مراسم اهدای جایزه برنده خودروی ۲۰۶  در شرکت ایران خودرو خراسان به آقای زاهدی فرد داده بودیم که در هر فصل یک قرعه کشی انجام دهیم.

 
پروانه افزود: در این راستا نخستین قرعه کشی در آذرماه، دومین در پایان سال و به همین ترتیب در هر فصل یک قرعه کشی به صورت منظم برای استان خراسان انجام خواهیم داد.     

 
وی با دعوت از کارکنان شرکت ایران خودرو خراسان برای افتتاح حساب جهت شرکت در قرعه کشی تعاونی اعتبار اظهار داشت: از ابتدای شهریورماه هر ۵۰ هزار تومان سپرده گذاری در هرروز ۱۰ امتیاز خواهد داشت و جوایز برندگان در قرعه کشی را نیز از محل سود سپرده جذب شده به پرسنل ایران خودرو خراسان اهدا خواهیم کرد.  

 
مدیریت تعاونی اعتبار گروه صنعتی در استان خراسان با اشاره به این که هر چه منابع بالاتر رود میزان جوایز هم بهتر و بالاتر خواهد بود به جوایز نخستین دوره از قرعه کشی فصلی اشاره کرد و گفت: جایزه های این دوره شامل جوایز خرد مانند تبلت، دوچرخه و لوازم خانگی می باشد و در قرعه کشی اصلی نیز جایزه از یک خودرو به دو خودرو افزایش پیدا کرده است.    ​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran