رونمایی از خودروی فرمول یک دانشجویی با حمایت ایران خودرو خراسان

آئین رونمایی از خودروی فرمول یک دانشجویی سورنا در دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسي مشهد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان، درمراسم رونمایی از این خودرو، ریاست دانشگاه فردوسی مشهد، مدیران شرکت ایران خودرو خراسان، حامیان و اعضای تیم پروژه و جمعی از دانشجویان حضور داشتند.
در ابتدای این مراسم که در تالار همایش خوارزمی برنامه ریزی شده بود، دکتر کافی مدیریت دانشگاه فرودسی مشهد در خصوص اهمیت اجرای این پروژه که در راستای ارتباطات صنعت و دانشگاه شکل گرفته مطالبی عنوان کرد.  سپس مهندس تهرانی سرپرست تیم دانشجویی ساخت خودروی فرمول یک به معرفی پروژه پرداخت.
 درادامه این مراسم از حامیان مالی این پروژه به ویژه شرکت ایران خودرو خراسان با اهدای تقدیرنامه و تندیس یادمان به مهندس زاهدی فرد مدیرعامل و مهندس زروندی مدیر مهندسی شرکت قدردانی شد. در پایان نیز با حضور کلیه مدعوین در محوطه دانشگاه،  رونمایی از خودروی فرمول یک دانشجویی سورنا انجام شد و استارت حرکت خودرو صورت گرفت.
لازم به ذکر است این پروژه از سال گذشته  در راستای برنامه های ارتباط صنعت و دانشگاه که منجر به امضای تفاهم نامه همکاری  بین ایران خودرو خراسان و دانشگاه فردوسی مشهد گردید، با تیم ۱۷ نفره دانشجویی دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد آغاز شد. شرکت ایران خودرو خراسان به عنوان حامی اصلی مالی این پروژه می باشد. خودروی فرمول یک دانشجویی سورنا قرار است در مسابقات جهانی که در تابستان سال ۲۰۱۸ در کشور ایتالیا برگزار خواهد شرکت کند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran