درجشنواره ملی سلامت؛ ایران خودرو خراسان شایسته تقدیر شناخته شد

​​دراولین جشنواره مولفه های اجتماعی موثر بر سلامت، نشان ملی مسئولیت پذیری و پاسخگویی اجتماعی، شرکت ایران خودرو خراسان، شایسته تقدیر شناخته شد.  
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان، پیرو فراخوان رسمی دبیرخانه این جشنواره، طبق هماهنگی ها و برنامه ریزی انجام شده، شرکت ایران خودرو خراسان با اعلام آمادگی جهت حضور، با محوریت واحد ارتباطات و تشکیل تیم های مرتبط از واحدهای مختلف شرکت، مستندات مورد نیاز گردآوری و درزمان مقرر به دبیرخانه آن جشنواره ارسال گردید.
این جشنواره فعالیت ها و اقدامات انجام شده تاثیر گذار بر حوزه سلامت در شرکت ها و سازمان ها را در محورهای دانش، تعهد ، مسوولیت پذیری، پاسخگویی، تحقیق و اقدام مورد بررسی و سنجش قرار داد که در نهایت با اعلام نتایج هیئت داوران آن جشنواره ملی، شرکت ایران خودرو خراسان به پاس تلاش در تبین فعالیت های مرتبط با شاخص های مسئولیت پذیری و پاسخگویی اجتماعی بر سلامت، شایسته تقدیر شناخته شد.
لازم به ذکر است مراسم تجلیل از برگزیدگان این جشنواره با حضور نمایندگان سازمان جهانی بهداشت و مقامات علیرتبه هیئت دولت، روسای دانشگاههای علوم پزشکی، استانداران و اعضای شوراهای سلامت استان ها و سایر ذیربطان حوزه سلامت کشور در مرکز همایش های بین المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار خواهد شد.          

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran