خط توليد انبوه هايما اس ٥ در سايت خراسان به بهره برداري رسيد

در مراسمي كه با حضور مدیران ارشد گروه صنعتي ايران خودرو و شركت هايما در سايت خراسان برگزار شد خط توليد انبوه هايما اس ٥ به بهره برداري رسيد. در اين مراسم كه تحت پوشش خبري خبرنگاران كشوري قرار داشت تنديس يادبود خط توليد توسط مهندس زاهدي فرد و مدير عامل شركت هايما اس ٥ پرده برداري شد.
به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان؛ پس از افتتاح و بازدید از خط در مراسمی که با حضور مدیران و معاونت های دو شرکت خودروسازی و میهمانان، مديران و كاركنان شركت ايران خودرو خراسان و خبرنگاران برگزار شد مدیران عامل شركت هاي ايران خودرو خراسان، هايما و معاونت فروش ايران خودرو به ایراد سخنرانی پرداختند.
مهندس زاهدی فرد مدير عامل شركت ايران خودرو خراسان به عنوان نخستين سخنران اظهار داشت:  نیاز جامعه به خودروی های شاسی بلند ۲۶۰هزار دستگاه  در سال است و ابراز امیدواری کرد که با همکاری هایما و در راستای استراتژی های گروه صنعتی ۲۵درصد از این نیاز توسط ایران خودرو خراسان پاسخ داده شود.
چن گايو  چائو معاون خودروسازی هایما با بیان سابقه ای از شرکت هایما و همکاری اش با مزدا هدف شرکت متبوعش را ارتقای کیفیت محصولات و رسیدن به شعار هایمای قدرتمند هایمای برتر دانست. وی خودروی هایمای اس۵ را حاصل همکاری سه ساله با طراحان بزرگ خودرو در ایتالیا دانست و گفت این خودرو در تست های کیفی انجام شده توانسته سربلند بیرون آید.
در این مراسم از مدیران دو شرکت که در به ثمر رسیدن این پروژه و شروع تولید انبوه هایما اس۵ نقش بسزایی داشته اند با اهدای لوح تقدیر قدردانی  شد. همچنین اجرای موسیقی سنتی خراسان توسط گروه شمس از برنامه هایی بود که مورد توجه میهمانان قرار گرفت. حسن ختام برنامه نیز عکس یادگاری بود که توسط عکاسان به ثبت رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran