جشنواره صنعت پویا، روستای آباد روستای صیدآباد

در راستای ایفای مسوولیت پذیری اجتماعی شرکت ایران خودرو خراسان در روستاهای پیرامونی و هم جوار ، جشنواره ای با نام صنعت پویا روستای آباد در واحد ارتباطات برنامه ریزی و در حال اجرا می باشد. 
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان، روستای صیدآباد سومین روستایی بود که در این برنامه قرار گرفت. مدیریت ارتباطات و امور بین الملل به همراه مسوول امور فرهنگی صبح روز سه شنبه ۲۳ مرداد ماه با حضور در روستا با اعضای شورا و دهیار روستا دیدار و سپس از خانواده های ایثارگران روستا بازدید کردند و لوح تقدیر مدیریت عامل شرکت همراه با هدیه یادبود را تقدیم این خانواده های معظم نمودند. حضور بر مزار شهید این روستا ، غبار روبی و اهدای شاخه گل بر مزار شهید از دیگر برنامه های دیدار از این روستا بود.
  هم چنین با اطلاع رسانی صورت گرفته در روز چهارشنبه ۲۴ مردادماه برنامه های شادی و نشاط با اهدای جوایز در محل مدرسه شهید رجایی در روستای صیدآباد برگزار شد و از ۳ نفر از نخبگان روستا در زمینه علمی ، قرآنی و ورزشی نیز با اهدای هدایای تجلیل به عمل آمد. از دیگر برنامه های این جشنواره برگزاری کلاس های آموزشی در زمینه بهداشت و ایمنی می باشد که توسط همکاران واحد منابع انسانی برای مردم روستا برگزار می شود.
اعضای شورا ،دهیار و خانواده های معظم ایثارگران روستای صیدآباد به طور جمعی از حضور هیآت اعزامی شرکت ایران خودروخراسان در روستای صیدآباد و توجه به محیط پیرامونی شرکت قدردانی نموده و وجود شرکت ایران خودرو خراسان را برای آبادانی و زندگی مردم روستاهای منطقه بسیار مهم و تاثیر گذار دانستند.
لازم به ذکر است روستای صیدآباد در ضلع جنوب شرقی ایران خودرو خراسان و در مجاورت راه آهن قرار گرفته است. این روستا دارای ۹۸۵ نفر جمعیت می باشد. از این روستا تعداد ۶۰ نفردر ایران خودرو خراسان مشغول بکارند. روستای صیدآباد دارای ۳ ایثارگر بوده و نیمی از مردم آن شیعه و نیمی سنی می باشند. علاوه بر اشتعال تعداد قابل توجهی از جوانان روستا در ایران خودرو خراسان شغل دیگر مردم روستا به ترتیب دامپروری، کشاورزی و باغداری می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran