تیم فنی سوزوکی ژاپن در ایران خودرو خراسان

کارشناسان فنی شرکت سوزوکی ژاپن با حضور در ایران خودرو خراسان از فرآیندهای تولید محصول گراند ویتارا در خط تولید آن محصول درشرکت بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان؛ مدیر واحد مهندسی و امور برند ایران خودرو خراسان دراین رابطه گفت: در پی همکاری های مشترک ایران خودرو خراسان و شرکت سوزوکی ژاپن که از سال ۱۳۸۴ آغاز شده است، تیمی از متخصصان، کارشناسان فنی و تامین کنندگان شرکت سوزوکی در سایت خراسان حضور یافتند و از خط تولید نخستین خودروی شاسی بلند گروه صنعتی ایران خودرو بازدید و فرآیندهای تولید این محصول مشترک را مورد بررسی قرار دادند.
مهندس زروندی افزود: در نشست مشترکی که در پایان این بازدید برگزار شد، دو طرف در مورد راهکارهای توسعه و رفع موانع همکاری، بهره گیری از تجربیات و انتقال تکنولوژی های جدید تولید محصول و.. بحث و تبادل نظر نمودند و نتایج خوبی نیز حاصل گردید.
گفتنی است خودروی سوزوکی گراند ویتارا به عنوان نخستین خودروی شاسی بلند گروه صنعتی ایران خودرو از زمان تولید در سایت خراسان، همواره در ارزشیابی کیفی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در رتبه بالای کلاس قیمتی خود قرار داشته و مورد استقبال خوب هم وطنان نیز قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran