برپایی نمایشگاه تخصصی ایران خودرو در مشهد

برای نخستین بار اولین نمایشگاه تخصصی گروه صنعتی ایران خودرو با حضور نمایندگی های برتر ایران خودرو در استان خراسان در مجموعه نمایشگاهی تعطیلات و سرگرمی پدیده شاندیز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان؛ مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با حضور خان کرمی معاونت فروش و بازاریابی گروه صنعتی ایران خودرو، حسینی فرماندار طرقبه شاندیز، نمایندگان برتر فروش استان خراسان و جمعی از خبرنگاران و عکاسان رسانه ای در مجموعه نمایشگاهی پدیده شاندیز برگزار شد.  
معاونت فروش و بازریابی گروه صنعتی ایران خودرو با حضور در جمع خبرنگاران در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: گروه صنعتی ایران خودرو در راستای برنامه ریزی جهت ارتباط بهتر با مشتریان از دو سال گذشته اقدام به برگزاری نمایشگاه های تخصصی به صورت منطقه ای با حضور نمایندگی های بومی نموده است.
خان کرمی با اشاره به جایگاه  مناسب استان خراسان درفعالیت های مرتبط با صنعت خودروافزود: ایران خودرو خراسان به عنوان بزرگترین شرکت اقماری گروه صنعتی، از نظر کیفیت محصول رتبه نخست را در بین دیگر واحدهای تولیدی ایران خودرو در کشور را دارد .
وی با اشاره به این که شرکت ایران خودرو از متنوع ترین محصولات برخوردار بوده و دارای ۴۰ نوع کلاس مختلف این محصولات است در رابطه با جدیدترین محصول تولیدی ایران خودرو گفت: هم اکنون هایما اس ۵ به عنوان جدیدترین محصول تولیدی ایران خودرو، توسط ایران خودرو خراسان تولید شده که طی چند روز آینده معرفی خواهد شد.     
در نمایشگاه پدیده که از ۲۸ تا ۳۱شهریور دایر بود، ۱۶نمایندگی برتر ایران خودرو در فضایی به مساحت ۵هزار مترمربع در طبقه چهارم بازار پدیده، جدیدترین محصولات  گروه صنعتی ایران خودرو را به مشتریان خود عرضه نمودند. پژو ۲۰۰۸ ، دنا پلاس و هایما اس۷ توربو شارژ از محصولات عرضه شده در این نمایشگاه است.  
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran