بازدید مدیر کل تامین اجتماعی استان از ایران خودرو خراسان

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان رضوی در راس هیاتی  با حضور در شرکت ایران خودرو خراسان از نزدیک در جریان روند فعالیت ها ی شرکت قرار گرفتند.
به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان، در این دیدار اقای نظام خیر آبادی، مدیر کل تامین اجتماعی خراسان رضوی به مراه روسای اداره حراست، روابط عمومی، شعبه چهار تامین اجتماعی و جمعی دیگراز مسوولان و کارشناسان آن سازمان و هم چنین مهندس زاهدی فرد مدیریت عامل، مهندس کمالی قایم مقام  و مدیران واحدهای حراست، منابع انسانی وارتباطات ایران خودرو خراسان  حضور داشتند. 
در ابتدای جلسه مدیریت واحد منابع انسانی گزارشی از روند فعالیت ها و اقدامات شرکت در حوزه های منابع انسانی از جمله بیمه رفاه، ایمنی و درمان، آموزش و… ارایه کرد.
 سپس مهندس زاهدی فرد در سخنانی با اشاره به نقش و اهمیت  جایگاه شرکت ایران خودرو خراسان در صنعت استان و کشوربه تاثیر گذاری این شرکت  در حوزه های مختلف از جمله ایجاد اشتغال، درآمد زایی، حفظ محیط زیست، حفظ منابع آبی و مهاجرت معکوس از شهرها به روستاهای پیرامونی را نقطه عطفی در عملکرد شرکت تحت مدیریتش برشمرد.
وی از کارکنان به عنوان سرمایه های اصلی شرکت ایران خودرو خراسان نام برد و افزود: عدم تاخیر و پرداخت به موقع حقوق و مزایا، تحت پوشش قرار گرفتن بیمه اجتماعی و تکمیلی کارکنان ، ارایه تسهیلات رفاهی و تفریحی و.. از مهمترین مواردی بوده که در سالهای اخیر به طور منظم انجام شده است ضمن آن که هیچ تعدیلی از کارکنان صورت نگرفته است.   
در ادامه حسینی کیا ریاست شعبه چهار تامین اجتماعی در سخنانی با اشاره به افزایش تعداد بیمه شدگان ایران خودرو خراسان در چهار سال اخیر این شرکت  را جزء بهترین کارگاه های حوزه چهار مشهد نام برد و اظهار داشت: ما افتخار می کنیم که به شرکتها و صنایع زحمت کش مانندشرکت  ایران خودرو خراسان خدمت رسانی می کنیم.
در ادامه میهمانان با حضور در سالن های بدنه، رنگ و مونتاز از نزدیک در جریان روند تولید خودرو در شرکت ایران خودرو خراسان قرار گرفتند.       

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran